کد خبر : 154702
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 12:41
-

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش:پیگیر پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان هستیم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش:پیگیر پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال بانوان هستیم

مهین فرهادی زاد درباره پاداش بانوان فوتسالیست گفت: پیگیر موضوع هستیم و سرپرست فدراسیون قول پرداخت پاداش را داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،و به نقل از وزارت ورزش، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: دختران فوتسالیست با غیرت مثال زدنی به مصاف رقبا می‌روند، پیگیر عدم پرداخت پاداش بانوان ملی پوش هستیم.

مهین فرهادی زاد ادامه داد: واقعیت این است که دختران ما بدون توجه به پاداش و با عرق ملی و با غیرتی مثال زدنی در مسابقات حاضر شده، همه توان خود را می‌گذارند و به مصاف حریفان خود می‌روند و قهرمان هم می‌شوند، چون انگیزه کافی برای کار دارند، اما ما هم نباید فراموش کنیم که پرداخت جوایز آن‌ها انگیزه بیشتری در برنامه‌های آتی ایجاد می‌کند.

وی افزود: در خصوص پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال پیگیری کردیم و سرپرست فدراسیون فوتبال هم قول داده است که در صورت فراهم شدن امکان مالی، پرداخت‌ها انجام شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: از طریق نبی پیگیری کردم پرداخت نشدن پاداش‌ها تنها مربوط به تیم ملی فوتسال بانوان نیست و فدراسیون فوتبال تیم‌های دیگری هم دارد که هنوز پاداش خود را نگرفته اند.

وی افزود: در هر صورت پیگیر مطالبات بانوان هستم، چون معتقدم پاداش ورزشکار باید به موقع پرداخت شود تا انگیزه‌ها کم نشود.

فرهادی زاد در خصوص احتمال افزایش پاداش بانوان فوتسال، گفت: فوتسالیست‌ها باید با آرامش کار خود را دنبال کنند و اجازه دهند فدراسیون فوتبال با قوانین مصوب کارها را انجام دهد. واقعیت این است که پرداخت‌ها به زودی انجام می‌شود و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.