کد خبر : 155809
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1399 - 13:18
-

اسماعیل پور: قراردادم با «شنزن چین» تا پایان جام باشگاه‌های آسیا است

اسماعیل پور: قراردادم با «شنزن چین» تا پایان جام باشگاه‌های آسیا است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: من تا پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم شنزن قرارداد دارم و بعد از پایان این رقابت‌ها درباره رفتن و یا ماندنم در لیگ چین تصمیم گیری می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از آغاز تمرینات اظهار داشت: وضعیت تیم ملی بسیار خوب و بازیکنان به همراه کادر فنی روز گذشته در تست کرونا شرکت کردند و همه منتظر هستیم تا جواب آن اعلام شود. تا زمانی که جواب این تست‌ها مشخص نشده نمی‌توانیم تمرینات تیم ملی را شروع کنیم و به احتمال بسیار زیاد تا امروز (ظهر) جواب تست‌ها به ما اعلام می‌شود.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره بازیکنان جوانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند بیان داشت: بازیکنانی که به این اردو دعوت شده اند همگی از بازیکنان خوب لیگ برتر هستند که در تیم‌های باشگاهی خود توانسته اند نمایش فوق العاده‌ای داشته باشند. درست است که این‌ بازیکنان جوان هستند، اما همگی با تجربه بوده و در آینده قطعا می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای بازیکنان با تجربه تیم ملی باشند.

اسماعیل پور درباره شرایط خود در تیم شنزن هم گفت: باشگاه شنزن روز ۲۹ خرداد ماه برای من بلیت تهیه کرده بود که به کشور چین سفر کنم. اما به دلیل آنکه دولت چین از ورود افراد خارجی به این کشور ممانعت به عمل آورده بود من نتوانستم در تاریخ مشخص به چین بروم و فعلا منتظرم تا ببنیم که باشگاه شنزن چه زمانی برای من بلیت تهیه می‌کند. ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال چین به احتمال بسیار زیاد مهر و یا آبان برگزار خواهد شد و تمرینات شنزن از اوایل شهریور آغاز خواهد شد. من تا پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم شنزن قرارداد دارم و بعد از پایان این رقابت‌ها درباره رفتن و یا ماندنم از لیگ چین تصمیم گیری می‌کنم.

بازیکن سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال که قرار است روز جمعه در تبریز برگزار شود عنوان کرد: بازی برگشت به مراتب سخت‌تر از بازی رفت خواهد بود. زیرا هر ۲ تیم به شرایط بازی رسیده اند و می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به بازی قبل داشته باشند. به هر حال هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند پس از مدت‌های بسیار طولانی بازی می‌کردند و این کاملاً طبیعی بود که بازی از کیفیت خوبی برخودار نباشد. گیتی پسند در بازی قبل خیلی خوب بازی کرد و به نظر من این تیم می‌تواند در بازی برگشت روز جمعه نتیجه دیدار رفت را جبران کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.