کد خبر : 155949
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 9:12
-

جاوید : قهرمانی تیم مس، لذت آقای گلی‌ام را بیشتر کرد / متوجه شدیم در رختکن‌ها درگیری اتفاق افتاده است

جاوید : قهرمانی تیم مس، لذت آقای گلی‌ام را بیشتر کرد / متوجه شدیم در رختکن‌ها درگیری اتفاق افتاده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر برای چهارمین سال متوالی به عنوان آقای گلی رسیدم و قهرمانی تیم مس، لذت آقای گلی‌ام را بیشتر کرد. او در خصوص درگیری‌های پایان بازی با گیتی‌پسند ابراز کرد: متوجه نشدم که چرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر برای چهارمین سال متوالی به عنوان آقای گلی رسیدم و قهرمانی تیم مس، لذت آقای گلی‌ام را بیشتر کرد.

او در خصوص درگیری‌های پایان بازی با گیتی‌پسند ابراز کرد: متوجه نشدم که چرا درگیری شروع شد. ما داخل زمین بودیم که متوجه شدیم در رختکن‌ها درگیری اتفاق افتاده است. آن قسمت که درگیری اتفاق افتاد، خیلی شلوغ شده بود.

بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال اضافه کرد: این قهرمانی که با اقتدار به دست آمد و همچنین آقای گلی‌ام خیلی شیرین بود. برای دومین بار در طول دوران بازی‌ام است که آقای گلی و قهرمانی را در کنار هم به دست می‌آورم و خیلی خوشحال هستم.

جاوید یادآور شد: مطمئنا اگر هواداران در سالن پورشریفی بودند، به جذابیت و کیفیت بازی اضافه می‌شد. فوتبال و فوتسال با تماشاگران‌اش زنده هستند. از تمام هواداران مس سونگون و مردم خوب آذربایجان که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. در طول فصل حمایت بی‌نظیری از ما داشتند ولی متاسفانه در فینال کنار ما نبودند. مسی‌ها کمک زیادی کردند تا به فینال برسیم و جای آنها در جشن قهرمانی خالی بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.