کد خبر : 187691
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 16:52
-

محمدنبی: تلاش همه ما انجام تدارکات لازم در موعد مقرر است

محمدنبی: تلاش همه ما انجام تدارکات لازم در موعد مقرر است

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال و فوتسال بزرگسالان گفت: این نخستین بار است که دو تیم ملی فوتسال و فوتبال به طور همزمان و با یک پرواز عازم می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی محمدنبی خطاب به اعضای تیم ملی فوتسال گفت: به شما و کادر فنی خسته نباشید می گویم. این سفر برای اولین بار انجام می‌شود و به همراه تیم فوتبال با پرواز و مسیری اختصاصی عازم هستید. در واقع این امر تجربه جدیدی برای تیم های ملی ما است.

وی ادامه داد: باتوجه به جلسه فدراسیون که با باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت النصر پیش آمده، در زمان مقتضی به جمع شما ملحق خواهم شد.

وی افزود: آمادگی و قدرت تیم ملی فوتسال ما در آسیا و جهان مشخص است. تا جایی که می دانم جام ملتها در کویت در زمان جدید اعلام شده برگزار می شود و فدراسیون در توان خود با اعتبار و با منابع محدودی که دارد، در این شرایط سخت تلاش می کند تا تدارکات لازم در موعد مقرر انجام شود. همه اینها در کنار غیرت و نبوغ شما است که از بین ۱۰۰هزار فوتسالی اینجا در تیم ملی هستید.

وی در پایان گفت: تلاش ما بر این بود تا با انجام هماهنگی های لازم، پرواز به خوب و راحتی داشته باشید و برایتان در این سفر و بازی تدارکاتی آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.