کد خبر : 182091
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1399 - 12:31
-

پرهیزکار: کادر فنی و بازیکنان در این شرایط سخت، یکدل و هم قسم هستند

پرهیزکار: کادر فنی و بازیکنان در این شرایط سخت، یکدل و هم قسم هستند

رییس کمیته فوتسال گفت: ازبک‌ها به دلیل برگزاری مسابقات مختلف و زیاد در طول سال و همچنین امکانات استاندارد،توانایی میزبانی مسابقات بزرگتر را نیز دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار،رییس کمیته فوتسال گفت: باتوجه به اینکه ازبکستان همه ساله میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی است، در بحث میزبانی بسیار حرفه‌ای شدند و شرایط کاملا بین المللی و استانداردی را فراهم می‌کنند. از نظرم با توجه به امکاناتی که دارند توانایی میزبانی مسابقات بزرگتر را نیز دارند.
وی ادامه داد: در‌ مدت حضور مان در تاشکند، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده و تست های مکرر کرونا از دو تیم فوتبال و فوتسال گرفته شده است. ضمن اینکه مسئولان ورزشی و فدراسیون آنها همیشه در مسابقات حضور فیزیکی دارند که نشان از علاقه زیاد آنها به ورزش و میزبانی است.

رییس کمیته فوتسال گفت: باتوجه به فاصله زمانی ۱۰ ماه اخیر که کرونا باعث شد بازی‌ دوستانه نداشته باشیم، این دو بازی کمک زیادی به آماده‌سازی تیم می‌کند و دست کادرفنی را برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم باز کرده است. البته از نظرم ملی‌پوشان کشورمان در بازی فردا (جمعه) حتی زیباتر و منسجم‌تر بازی خواهند کرد.
پرهیزکار درخصوص مذاکرات روزگذشته با دبیرکل و نایب رییس فدراسیون فوتبال ازبکستان گفت: صحبت اولیه جهت تنظیم تفاهم نامه مشترک داشتیم تا در صورت نهایی شدن موضوع، بین ایران و ازبکستان و ۲ کشور دیگر از بین کشورهای قزاقستان، کویت یا آذربایجان هرساله مسابقات چهارجانبه را به میزبانی یکی از چهار کشور برگزار کنیم. ضمن اینکه برای اولین دوره نیز ‌در‌صورت قطعی شدن موضوع، آمادگی ایران را برای میزبانی نخستین دوره اعلام کردیم.
وی در پایان گفت: تشکر ویژه‌ای از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال دارم که در این شرایط سخت کرونا، یکدل برای هدف مشترکی که داریم، به سختی تلاش می‌کنند. اینکه با تمام این شرایط سخت و شیوع ویروس، ریسک را می‌پذیرند و از خانه و خانواده دور شدند جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم نتیجه این تلاش ها را در جام ملتهای آسیا کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.