کد خبر : 183166
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 19:01
-

کدام بازیکنان تیم ملی خارج ندیده اند؟

کدام بازیکنان تیم ملی خارج ندیده اند؟

دقیقا مشخص نیست سرمربی تیم ملی از کدام بازیکنان خارج ندیده نام می برد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بحث بر سر جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ایران داغ شده و در شرایطی که اکثر کارشناسان متعقدند درتیم ملی فوتسال تغییر نسل به خوبی صورت نگرفته و بازیکنان دعوت شده عموما سن و سال بالایی دارند ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی این اعتقاد را ندارد و مدعی است تیم ملی با شیب ملایم به سمت  جوانگرایی حرکت می کند.

از سوی دیگر او اخیرا در پاسخ به این انتقاد که چون میانگین سنی لیگ برتر بالاست پس میانگین سنی تیم ملی هم بالا می ورد تلویحاپذیرفت که تیمی با میانگین سنی ۲۸ سال جوان حساب نمی شود اما او در آخرین اظهاراتش قبل از بازی با ازبکسنان مدعی شد شش بازیکن تیم ملی حتی یکبار هم از کشور خارج نشده اند و برای اولین بار این اتفاق در بازی با ازبکستان رخ داده است.

با مروری بر اسامی بازیکنان تیم ملی متوجه می شویم که ادعای ناظم الشریعه درست نیست و به جز بازیکنان قدیمی که در اکثر اردوها هستند نفرات جدید اضافه شده به تیم ملی در تورنمنت هایی مثل جام باشگاه های آسیا،مسابقات دانشجویان و مسابقات جوانان در تورنمنت های بین المللی حاضر بوده اند و هیچ بازیکنی نیست که قبل از این در خارج از کشور به میدان نرفته باشد.از سوی دیگر بعید است این شش بازیکن مورد ادعای ناظم الشریعه حتی نیمی از آنها در نهایت در لیست نفرات اصلی باشند و تنها برای این دو بازی دوستانه به تیم ملی دعوت شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

کلمه جوااان که سرمربى تیم ملى و کادر فنى در مصاحبه ها بِه آن اشاره مى کنند کلید واژه فریب اذهان عمومى هست و از نظر اهالى فوتسالى دروغى بزرگ مى باشد چون در این سفر فقط یک بازیکن زیر ٢٣ وجود داشت که ۴ دقیقه در بازى اول بازى کرد و ٩٠ درصد بازیکنان این سفر بالاى ٢٧ سال بودند که آنها هم اصلا جایی در تیم اصلى نحوهما داشت و تیم ملى ترکیبش در این ۴ سال گذشته تغییر محسوسى نداشته است

آذربايجان جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

آقاى ناظم مدرسه !!!! تو که سن و سال ملاک جوانى برایت نیست خوب از تیم مس سونگون بجاى سالار آقاپور که اصلا بازیش ندادى و براى درست کردن معدل تیمت!!! بوده بودى حاج فرهاد فخیم رو مى بردى تنهایى این تیم ازبکستان رو مى برررد سر کى رو میخواى کلاه بذاارررى؟!!!خودتى داداش ناظم !!!!

فوتسالى شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

اینجورى که از ظواهر أمراض پیداست سوابق همه بازیکنا از سرمربى تیم بیشتر هست و خودش از همه جواانتر هست!!! خخخخخ