کد خبر : 183178
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 10:39
-

شریف: رقبا می‌خواهند قهرمانی را از ایران بگیرند

شریف: رقبا می‌خواهند قهرمانی را از ایران بگیرند

مربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: رقبا می خواهند قهرمانی را از ایران بگیرند اما ما بازیکنانی داریم که حاضرند جان خود را برای ایران فدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان که قرار بود شهریورماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار شود کنسل شد و هنوز زمان دقیق برگزاری اردوهای تیم ملی مشخص نیست.

فاطمه شریف درباره لغو اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال باید در این زمینه تصمیم گیری کند و ما به عنوان مربی تیم ملی فقط برنامه هایمان را ارائه می دهیم و وظیفه اجرایی شدن آن برعهده فدراسیون به عنوان متولی می باشد.

مربی تیم فوتسال بانوان گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط را سخت کرده است. فدراسیون های دیگر نیز اردوهای ملی نداشته اند اما فدراسیون فوتبال توانسته با وجود تمام مشکلات مالی و تحریم ها اردوی مردان را برگزار کند. نمی دانیم سیاست فدراسیون چگونه است و آیا تیم ملی فوتسال زنان به جام جهانی برزیل اعزام می شود یا خیر.

وی افزود: همانطور که می دانید برزیل جزو کشورهایی است که شیوع کرونا در آن زیاد است و حتی اگر منابع مالی تأمین شود نمی دانیم وزارت بهداشت اجازه اعزام تیم را می دهد. نمی توانیم بگوییم باید اردوهای تیم ملی برگزار شود چرا که شرایط کرونا بسیار حساس است. در حال حاضر برگزاری اردوها بسیار سخت است.

شریف تأکید کرد: به عنوان مربی تیم ملی و کسی که سالها در این رشته حضور دارم می گویم که لازم است اردوهای تیم ملی علیرغم تمام سختی ها برگزار شود. چرا که تیم ملی فوتسال بانوان به رغم سایر رشته ها به ویژه های رشته های توپی است. انتظارات مردم از فوتسال بانوان بالاست. این تیم دوبار قهرمان آسیا شده و برای سومین قهرمانی تلاش می کند.

وی درباره سومین قهرمانی اظهار داشت: نمی توان پیش بینی کرد رقبای ما مانند چین، ژاپن و ویتنام سخت تلاش می کنند و می خواهند قهرمانی را از ایران بگیرند. ما نیز بازیکنانی داریم که حاضرند جان خود را برای ایران فدا کنند و بدون چشم داشت تلاش کنند. این تیم هنوز پاداش قهرمانی خود را دریافت نکرده اما به خاطر تعصب و غیرت شان دوست دارند که با وجود تمام شرایط، دوباره افتخار آفرینی کنند. عدم برگزاری اردوها، تیم را از نظر روحی و روانی و شرایط جسمانی، در شرایط بدی قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود. برای فدراسیون سلامت بازیکنان و کادر فنی مهم است. امیدوارم که طبق پروتکل های بهداشتی، اردوهای زنان همانند اردوهای مردان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

خانم ببخشیدااا مگر دوره هاى پیش تیم مى آمدند قهرمانى رو به ایران تقدیم کنند؟!!! شما عجب حرفى مى زنید یک مقدار تفکر کنید بعد صحبت کنید لطفا !!!