کد خبر : 183241
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 16:15
-

کریمی: کسی منتظر فروش ارژن نباشد/حمایت شویم تیم را برای قهرمانی می بندیم

کریمی: کسی منتظر فروش ارژن نباشد/حمایت شویم تیم را برای قهرمانی می بندیم

مدیر ارژن از وضعیت این تیم در فصل جدید گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل کارخانه لبنیات ارژن شیراز با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته ایم که چه کار باید کرد، گفت: اما اگرخوب حمایت شویم تیم فوتسال ارژن را برای قهرمانی می بندیم که تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

سعید کریمی در گفت و گویی بیان داشت: اگر چه برای شروع مسابقات در فصل جدید زمان زیادی باقی نمانده است اما پیشنهاد کمک آنچنانی نشده است با این حال قصد داریم این تیم قدیمی را که یک برند برای استان محسوب می شود حفظ کنیم و کسی منتظر نباشد که بخواهیم تیم را به فروش برسانیم.

او با بیان اینکه در این سال ها با وجود مشکلات اقتصادی از تیم فوتسال ارژن به صورت صد در صد حمایت کردیم، اظهار داشت:اما انتظار داریم امسال نیز حمایت ها بیشتر شود زیرا این تیم هواداران زیاد و حتی متعصب دارد و باید بفکر آنها هم باشیم چرا که همیشه سالن محل برگزاری مسابقات لیگ برتر مملو از تماشاگر می شود و نگران آنها هم هستم که به دنبال سرگرمی سالمی هستند.

کریمی بیان کرد: ورزش باید در اولویت استان باشد و برای جلوگیری از ناهنجاریها  باید به جوان ها کمک کنیم که به تنهایی این امر به خوبی محقق نمی شود و نیاز است همه مسوولان کمک کنند.

وی گفت: به دلیل اینکه وضعیت تیم مشخص نیست تاکنون چندین بازیکن اصلی از تیم جدا شدند و حق دارند زیرا نان آور خانواده هستند و نمی دانم در این شرایط سخت کرونایی چه عجله ای برای برگزاری لیگ برتر دارند ، اگرچه هم تیم های دیگری برای حضور در این مسابقات خوب سرمایه گذاری کرده اند.

مدیرعامل کارخانه ارژن شیراز اظهار امیدواری کرد تا دو یا سه روز آینده تکلیف مشخص شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.