کد خبر : 183221
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 14:22
-

کشاورز: با آمادگی کامل لیگ را شروع می کنیم / آماده سازی خوبی را در بهترین کمپ کشور پشت سر گذاشته ایم

کشاورز: با آمادگی کامل لیگ را شروع می کنیم /  آماده سازی خوبی را در بهترین کمپ کشور پشت سر گذاشته ایم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با بیان اینکه در رقابت های پیش روی لیگ برتر کشور در گروه سختی قرار گرفتیم گفت که به توان بازیکنان خود اطمینان داریم و می خواهیم که حریف سختی برای تیم های قدرتمند ایران باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با بیان اینکه در رقابت های پیش روی لیگ برتر کشور در گروه سختی قرار گرفتیم گفت که به توان بازیکنان خود اطمینان داریم و می خواهیم که حریف سختی برای تیم های قدرتمند ایران باشیم.

فرهاد کشاورز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال تغییرات زیادی در مقاومت ایجا شد اما با اعتماد بر جوانان خود تمرینات را پیگیری و با تدابیر مدیریت باشگاه، اردوی آماده سازی خوبی را در بهترین کمپ کشور پشت سر گذاشته ایم.

وی اضافه کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و رقبای ما نیز با هزینه های غیر قابل قیاس با مقاومت به لیگ می آیند اما ما نیز به توان بازیکنان خود اطمینان داریم.

کشاورز با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی مقاومت در دهکده ورزشی چهارباغ گفت: اردوی آماده سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و با آمادگی کامل نخستین دیدار خود را در برابر اهورا بهبهان در اول آبان ماه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های مقاومت پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر کشور اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا پیش از آغاز رقابت ها با یکی از تیم های لیگ برتری در کرج دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج، تنها تیم البرزی است که دررقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد.

این تیم در فصل گذشته رقابت ها در جدول به جایگاه نهم بسنده کرد و با تفاضل گل نتوانست به مرحله پلی آف صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.