کد خبر : 183390
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 14:12
-

احسانی: برای صعودِ دوباره برمی‌گردیم/به دنبال تقویت تیم با شکل گیری یک کادر فنی قوی و بازیکنان باکیفیت هستیم

احسانی: برای صعودِ دوباره برمی‌گردیم/به دنبال تقویت تیم با شکل گیری یک کادر فنی قوی و بازیکنان باکیفیت هستیم

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که تیمش در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به لیگ دسته اول سقوط کرد، گفت: از هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم که در رقابت‌های لیگ دسته اول به عنوان مدعی صعود ظاهر شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید احسان احسانی با اشاره به شرایط این روزهای تیمش، اظهارکرد: هرچند از حدود یک ماه پیش بازیکنان تمریناتشان را بصورت غیرمنظم شروع کرده‌اند، اما از اوایل آبان تمرینات را به شکل منسجم از سرخواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: طی چندماه گذشته و پس از سقوط تیم به لیگ دسته اول فوتسال، چند بازیکن از تیم ما جدا شده‌اند و در مقابل چند بازیکن جدید هم جذب تیم کرده‌ایم.

وی با تاکید براینکه برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال همانند سال گذشته روی بکارگیری بازیکنان بومی تمرکز داریم، عنوان کرد: بواسطه حضوری که سال قبل در رقابت‌های لیگ برتر داشتیم، چند بازیکن قدرتمند تیم با به نمایش گذاشتن قابلیت‌هایشان به کادرفنی تیم ملی و سایر تیم‌های لیگی معرفی شدند و نشان دادیم که در فوتسال مردان غرب کشور هم بازیکنان شاخص و مستعدی داریم. البته در نظر داریم به منظور انتقال تجربیات و افزایش سطح کیفی بازیکنان بومی استان چند بازیکن توانمند هم از خارج از استان جذب کنیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که اکنون داریم این است که برای ادامه تمرینات با محدودیت سالن هم مواجه‌ایم، چرا که اجازه استفاده از سالن را به تیم نمی‌دهند، برای همین تمرینات را در فضای باز انجام می‌دهیم.

احسانی در ادامه از برنامه ریزی برای تشکیل کادر فنی قدرتمند در تیم خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه امسال می‌خواهیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال به عنوان مدعی ظاهر شویم تا دوباره به لیگ برتر صعود کنیم، لذا به دنبال تقویت تیم با شکل گیری یک کادر فنی قوی و بازیکنان باکیفیت هستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه برای شکل گیری کادر فنی تیم اقداماتی را در دستور کار قرار داده، تاکید کرد: از آنجایی که تزلزل در نیمکت سرمربیگری یکی از نقاط ضعف شاهین در رقابت‌های لیگ برتر سال گذشته بود، برای همین با یک گزینه بومی و یک گزینه غیربومی رایزنی‌هایی را داشته‌ایم تا پس از توافق، یکی از آنها هدایت تیم را برعهده بگیرد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه درخصوص جذب اسپانسر برای تیمش هم گفت: با یکی از نهادهای نیمه دولتی کرمانشاه صحبت‌هایی کرده‌ایم و موافقت‌های اولیه را هم گرفته‌ایم که حمایت‌های مالی لازم را از تیم جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول داشته باشد که امیدواریم محقق شود.

به گفته احسانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال احتمالا اواخر آذر شروع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.