کد خبر : 183385
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 10:28
-

دردسر شیرین ناظم الشریعه

دردسر شیرین ناظم الشریعه

ناظم الشریعه برای بازی دادن به بازیکنان جوانی که عملکرد خوبی داشتند برنامه ای دارد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در جریان دو بازی دوستانه ایران با ازبکستان عملکرد بازیکنان جوانی مثل علی ابراهیمی،مهدی کریمی،طاها نعمتیان،سعید مومنی و … خوب بود و انتظار می رود در لیست های بعدی تیم ملی نام این بازیکنان دیده شود.

در حالی که اکثر کارشناسان معتقدند ناظم الشریعه در تیم ملی جوانگرایی صورت نداده او حالا باید در لیست های بعدی نام این بازیکنان را بگنجاند.از طرفی او و فوتسال ایران می توانند از درخشش بازیکنان جوان خوشحال باشند اما این دردسری نسبتا شیرین برای سرمربی تیم ملی است که کارش را برای خط زدن این بازیکنان جوان دشوار می کند.

ناظم الشریعه با وجود حرف از جوانگرایی در عمل پایبند به بازیکنان با تجربه گذشته که کسی منکر توانایی های آنها نیست می باشد و حالا با درخشش چند جوان باید دید او چه تصمیمی برای بازی دادن به این جوانان می گیرد و آیا در فوتسال قهرمانی آسیا ردی از این چهره ها را در تیم ملی می بینیم؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربايجان دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

حق این بازیکنان و خیلى هاى دیگر در این چند سال ضایع شده و تیم ملى شده باند بازى و دعوت از چند بازیکن جدید و نه جواان براى نمایش و ژست جوانگرایى !!!! هست و وگرنه ناظم الشریعه جرات دعوت از این بازیکنان در مسابقات رسمى نداشته و ندارد چون بازیکنان بِه أو اجازه نمى دهند و سرمربى تحت فرمان بازیکنان تصمیم میگیرد

فوتسالى دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

تیم ملى رو بازیکنان هدایت مى کنند این بنده خدا کاره اى نیست و فقط بهش گفتند بگو جواانگرایی ما هم میگیم جوانگرایى!!!! از الان تیم بسته شده همان قبلى ها هستند فقط مردم رو سر کار گذاشتند