کد خبر : 183301
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 7:59
-

سنگ سفیدی: لیگ برتر شش مدعی دارد / بازیکنان جوان می‌توانند تا سالیان سال پیراهن تیم ملی را بر تن کنند

سنگ سفیدی: لیگ برتر شش مدعی دارد / بازیکنان جوان می‌توانند تا سالیان سال پیراهن تیم ملی را بر تن کنند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان که با برتری ملی پوشان کشورمان به پایان رسید اظهار داشت: بعد از وقفه طولانی مدت به خاطر ویروس کرونا که همه مردم دنیا درگیر آن هستند توانستیم در ازبکستان ۲ بازی خوب با تیم ملی فوتسال این کشور برگزار کنیم. ازبک‌ها یک تیم فیزیکال و بسیار تاکتیکی هستند و آن‌ها هم اخیراً تغییر نسل داده و در بازی با ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه خود را به میدان فرستاده بودند و این مسابقه برای هر ۲ تیم بسیار خوب و مفید بود.

بازی دوم با ازبکستان از نظر فنی به مراتب خیلی بالاتر از بازی اول بود

او افزود: در بازی دوم کیفیت مسابقه به مراتب خیلی بالاتر از بازی اول بود و هر ۲ تیم با برنامه بازی می‌کردند و از نظر تکنیک و تاکتیک در سطح بسیار خوبی برگزار شد. بازی با ازبکستان قبل از شروع جام ملت‌ها می‌توانست یک محک بسیار خوبی برای ما باشد. امیدوارم که بتوانیم در آن مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم و دوباره عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازیکنان جوانی که به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان دعوت شده بودند بیان داشت: ما تا آغاز جام ملت‌های آسیا زمان زیادی نداریم و سرمربی تیم ملی هم باید تمامی بازیکنانی که مد نظرش قرار دارند را به خوبی زیر نظر بگیرد تا از بین آن‌ها بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کند.  نسل بعدی تیم ملی را بازیکنان جوان تشکیل خواهند داد.

بازیکنان جوان الحق می‌توانند تا سالیان سال پیراهن تیم ملی را بر تن کنند

سنگ سفیدی ادامه داد: به نظرم بازی با ازبکستان بهترین فرصتی بود که ناظم الشریعه توانست از بازیکنان جوان استفاده کند تا به آن چیزی که قبل از جام ملت‌ها مد نظرش دارد برسد و بتواند با یک ترکیب کاملی وارد مسابقات قهرمانی آسیا شود. بازیکنان جوانی، چون سالار آقاپور، مهدی کریمی و طا‌ها نعمتیان از جمله کسانی هستند که الحق می‌توانند تا سالیان سال پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کرده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند. قطعا در همین اردو‌ها است که بازیکنان می‌توانند با تجربه شوند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره مسابقات فصل بعد لیگ برتر که قرار است اوایل آبان ماه شروع شود و اینکه امسال کدام تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند بیان کرد: ابتدا جا دارد یک خسته نباشید و خدا قوت به مسئولان کمیته فوتسال و همچنین سازمان لیگ داشته باشم که در این شرایط سخت کرونایی توانستند مجوز‌های لازم را برای برگزاری مسابقات فصل بعد لیگ برتر فراهم کنند. شروع به موقع مسابقات لیگ برتر می‌تواند هم به کیفیت بازی‌ها کمک کند و هم می‌تواند برای تیم میل بسیار مثمرثمر باشد.

اسمال نیمی از تیم‌ها مدعی عنوان کسب قهرمانی لیگ برتر هستند

سنگ سفیدی تصریح کرد:  منبع درآمد بیشتر بازیکنان فوتسال از همین رشته است و اگر بازی‌های لیگ برتر برگزار نمی‌شد تبعات خیلی بدی را می‌توانست به همراه داشته باشد. امسال ۶، ۷ تیم بسیار خوبی داریم که به مانند سال‌های قبل فقط ۳، ۴ تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی نیستند و فصل بعد بیشتر تیم‌ها برای کسب نتیجه وارد میدان خواهند شد. از الان نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربايجان دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

آقاى سنگ سیاه!!! سن عسگرى و خیام از تو بیشتر هست انوقت میگى جوانان ؟!!! خداییش خوب مردم رو سر کار گذاشتید با ناظم الشریعه