کد خبر : 183483
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 8:54
-

در گفتگو با fut5al

امانی:دلیل رفتن به کراپ بی غم بود و جدایی ام لک/خیلی چیزها از جاوید یادگرفتم/یاد گرفتم برای هر مربی بی معرفتی با جان و دل بازی نکنم/امیدوارم مجبور نشوم حرفایی بزنم که خیلی ها رسوا شوند!

امانی:دلیل رفتن به کراپ بی غم بود و جدایی ام لک/خیلی چیزها از جاوید یادگرفتم/یاد گرفتم برای هر مربی بی معرفتی با جان و دل بازی نکنم/امیدوارم مجبور نشوم حرفایی بزنم که خیلی ها رسوا شوند!

بازیکن جدا شده کراپ الوند از علت این اتفاق می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا امانی بازیکن شهروند ساری که در لیست حمید بی غم برای حضور در تیم اکراپ الوند بود و به این تیم پیوست با مربیگری رضا لک در این تیم در لیست مازاد قرار گرفت.شنیده می شود کراپی ها حاضر شدند در قبال پرداخت صد میلیون به این بازیکن او را مجاب به فسخ قرارداد کنند اما این بازیکن مبلغ بیشتری را در خواست کرده است با این حال بعید است ادامه همکاری طرفین میسر باشد.در همین زمینه با رضا امانی گفتگویی کردیم که صخبت های جالبی به زبان آورد:

از شرایط خودت توضیح بده؟

از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم. پیشنهادی از لیگ برتر ندارم.پیشنهاد از لیگ یک دارم و فعلا درحال بررسی هستم تا ببینم خدا چی میخواد. انشاالله تا شنبه تصمیم می گیرم.

ازاولین بازیکنانی بودی که به کراپ پیوستی؟

دلیل اصلی رفتن من به کراپ شخص اقای حمید بی غم بود و به خاطر ایشان به تیم کراپ رفتم.

چه عاملی باعث جدا شدن شما از این تیم شد؟

زمانیکه سرمربی جدید به کراپ آمد با لیست تیم هیچ مشکلی نداشت اما به یکباره و بعد از نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات تصمیم گرفتند که من از این تیم جدا بشوم که واقعا برای خودم هم جای سوال دارد!

شنیده میشود کراپ مبلغ صد میلیون تومان بابت فسخ پیشنهاد داده اما شما درخواست صدوپنجاه میلیون تومان را کردی.درست است؟

من از کراپ یک مبلغی دریافت کردم و نمی خواستم جدا شوم. فقط به خاطر مدیر عامل تیم که خیلی برایم قابل احترام هستند و انسان شریفی است که باید گفت چنین آدم هایی در فوتسال کم هستن. به من گفتن به اصرار رضا لک از شما میخواهیم کمکمان کنی و جدا بشوی که ما خواسته‌های لک را عملی کرده باشیم. من هم بخاطر شخص مدیرعامل قبول کردم.

با رضا لک در شهروند بودی اما چرا وقتی به کراپ آمد شما را نخواست؟

اتفاقا برای من هم جای سوال است.اگر متوجه شدید به من هم بگویید!

مشکل شما با مهدی جاوید هم در جدا شدن از کراپ تاثیر داشت یا اینکه مشکلات حل شده بود؟

جاوید بازیکن بسیار بزرگی و انسان قابل احترامی است و در مدتی که هم تیمی بودیم خیلی چیزها از او یاد گرفتم. فکر می کنم هر کسی چنین چیزی را گفته احتمالا در وضعیت عادی قرار نداشت!

برنامه ات برای فصل جدید چه هست؟

انشاالله اگر بشود در لیگ برتر جابجا می شوم‌ و اگر هم نشد، کار می کنم و به خانوادم کمک می کنم. امکان ندارد مثل سالهای قبل با مبلغ ناچیز بازی کنم!

چه اهدافی را در ادامه دنبال میکنی؟

هربازیکنی دوست دارد موفق باشد و منم از این قائده جدا نیستم. در هر جایی باشم با تمام توان بازی می کنم اما یک چیز را خوب یاد گرفتم که برای هر مربی بی معرفتی با جان و دل بازی نکنم که هیچ بویی از انسانیت نبرده است!

حرف آخر؟

فوتسال خیلی قشنگ است اما امیدوارم ادم‌هایی که در آن مشغول هستند فوتسال رو وارد کثافتکاری هایشان نکنند. امیدوارم مجبور نشوم حرفایی بزنم که خیلی ها رسوا شوند! در پایان باید بگویم که جدا شدنم از الوند فنی نبود اگه بود سال قبل این مربی من را کنار می گذاشت. یا باشگاه لیست را بهش داده یا خودش لیست را داده اما باید به من مردانه میگفتند نه اینکه بعد از ٢۵ روز بگویند من را نمیخواهند! خود مدیر عامل باشگاه گفت ما لیست را به مربی دادیم، گفته همه باید باشند و هیچ مشکلی نیست اما به یکباره نمیدانم چی شد که همه چیز تغییر کرد و فقط باید تاسف خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

از چی میترسی چرا نصف و نیمه مصاحبه میکنی خوب حرف بزن ما هم بفهمیم منظورت از رسوا شدن چیه بچه ها ساری نترس بودن چیشد پس ….. همه میدونن رضا لک ب درخواست جاوید امانی رو بیرون انداخت

ناشناس پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۰۱

همه میدونن رضا لک کاره ای نیست. اون ادم مهدی جاویده…مثل اون سال تو گیتی