کد خبر : 183522
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 21:56
-

دبیر هیات فوتبال قم خبر داد:

زد و خورد میان مدیرعامل و چند بازیکن تیم فردوس قم

زد و خورد میان مدیرعامل و چند بازیکن تیم فردوس قم

دبیر هیات فوتبال قم گفت: متاسفانه تیم فوتسال فردوس قم به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر،‌ گرفتار حواشی و مشکلات زیادی است که حل این حواشی نیازمند تعامل و همدلی بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی بهشتیان پیرامون انتشار برخی خبرها از حواشی این تیم گفت: من هم در این موضوع در حد شنیده اطلاعاتی دارم و از نزدیک موضوع را پیگیری نکرده ام،‌ اما باید گفت که این تیم مشکلات بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به مطالبه برخی بازیکنان و کادر فنی تیم از مسئولان این تیم ادامه داد: شکایت هایی توسط برخی بازیکنان و مربیان این تیم به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انجام شده و در نتیجه این شکایت، مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما و فعلی فردوس محکوم به پرداخت شده است.

دبیر هیات فوتبال قم افزود: شنیده ایم که مدیران باشگاه با بعضی از این افراد که شکایت کرده اند مذاکراتی انجام و به توافق هایی نیز رسیدند ولی با برخی دیگر از جمله هاشم فرج زاده، گنجیان و محسن حسن زاده ه که از قم خارج شده و به تیم های دیگر پیوسته اند و دو نفر دیگر هنوز توافقی صورت نگرفته است.

بهشتیان افزود: مذاکرات میان مسئولان باشگاه و بازیکنان شاکی در حال انجام است تا به توافقی در این زمینه برسند.

وی افزود: با ابلاغ رای هیات فوتبال و محکومیت مدیرعامل باشگاه برای پرداخت مطالبات ورزشکاران، این رای را به مدیرعامل ابلاغ کردم و ایشان تا این لحظه دفاعیات خود را برای بنده نفرستاده اند تا این دفاعیات را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون ارسال کنم.

دبیر هیات فوتبال قم ادامه داد: این احتمال وجود دارد که مدیرعامل باشگاه خودش به صورت مستقیم مواردی را به فدراسیون ارسال کرده باشد ولی چیزی برای هیات فوتبال قم برای دفاعیات خود تاکنون نفرستاده است.

بهشتیان با اشاره به حضور روح الله ایثاری در تمرینات این تیم گفت: در بازدیدی که به همراه اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال از محل تمرین تیم فوتسال فردوس قم داشتیم، این ورزشکار نیز در تمرینات این تیم حضور داشت که قرارداد با وی به صورت داخلی ثبت شده اما تاکنون به هیات فوتبال داده نشده است.

وی، تغییرنام این تیم فوتسال از سوهان محمد سیما به فردوس به دلیل تغییر حامی مالی را از جمله موضوعات این تیم دانست و افزود: با پیگیری های انجام شده نسخه ای از قرارداد میان مدیرعامل مجتمع فردوس و مدیرعامل باشگاه به هیات تحویل و با توجه به اینکه در این قرارداد موضوع مالکیت باشگاه مطرح نشده بود،‌این قرارداد برای فدراسیون برای ادامه تشریفات قانونی ارسال شد.

دبیر هیات فوتبال قم ادامه داد: در صورتی که درصدی از مالکیت باشگاه به حامی مالی واگذار شود، ۱۰ درصد از آن بر اساس قانون به هیات فوتبال برای توسعه این رشته ورزشی اختصاص می یابد که در قرارداد اولیه با وجود اینکه بندهای متعددی در آن وجود داشت موضوع مالکیت از جمله بندهای قرارداد نبود.

وی گفت: البته شنیده ایم که هیات مدیره مجتمع تعاونی فردوس تغییراتی در قرارداد ایجاد کرده اند که پیگیر دریافت این قرارداد هستیم تا اگر نسبت به مالکیت باشگاه در قرارداد جدید تصمیم گیری جدید شده، قرارداد جدید ملاک عمل قرار گرفته و ثبت شود.

بهشتیان ادامه داد: ساعت کاری هیات فوتبال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا به روزهای شنبه، ‌دوشنبه و چهارشنبه از ۱۷ تا ۱۹:۳۰ تغییر کرده است.

در ساعت های گذشته، اخبار تایید نشده ای‌ از بروز زد و خورد میان مدیرعامل و چند بازیکنان این تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آنها در فضای مجازی و محافل ورزشی استان منتشر شده است.

تیم لیگ برتری فوتسال استان قم به دلیل توافق مدیرعامل این تیم با مجتمع تجاری فردوس به عنوان حامی مالی در هفته های اخیر، قرار است این تیم با نام جدید فردوس در مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان ‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.