کد خبر : 183601
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 19:49
-

ناظم الشریعه:خیلی عجیب بود که کرونا گرفتم/خدا را شکر جام ملت ها به تعویق افتاد

ناظم الشریعه:خیلی عجیب بود که کرونا گرفتم/خدا را شکر جام ملت ها به تعویق افتاد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا باید جام ملت‌ها به تعویق بیفتد….

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه ضمن تایید خبر ابتلای خود به کرونا اظهار کرد: دیروز تست دادم که صبح امروز جواب آزمایش آمد و مشخص شد کرونا گرفته‌ام.

او ادامه داد: واقعا هیچ چیز معلوم نیست که از کجا ویروس منتقل شده است. ما با پرواز چارتر و در بهترین شرایط به ازبکستان رفتیم و یک طبقه هتل هم به صورت کامل در اختیارمان بود و حتی یک نفر غیر از اعضای تیم به آنجا تردد نداشت. خیلی عجیب بود که متوجه شدم کرونا گرفتم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه در بدترین زمان ویروس گرفتم، ابراز کرد: برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتسال در این شرایط خیلی عجیب است. وقتی ما در سفر به ازبکستان هیچگونه مشکلی نداشتیم و بهترین سفر ورزشی چند سال اخیر تیم را با پرواز چارتر و هتل اختصاصی داشتیم، اما مبتلا به کرونا شدیم. اصلا مشخص نیست که از کجا ویروس به بنده منتقل شده است.

ناظم‌الشریعه درباره ابتلای سایر اعضای تیم ملی فوتسال به کرونا عنوان کرد: آقایان پرهیزکار، پطروس و دوران امروز تست کرونا دادند که هنوز جواب آزمایش آنها نیامده است. با وجود اینکه گفته‌اند جواب آزمایش پطروس مثبت بوده، اما اینطور نیست. البته به نظرم پطروس هم کرونا گرفته چون او هم تمام علائم من را دارد.

او یادآور شد: خدا را شکر تا این لحظه هیچکدام از بازیکنان مبتلا به کرونا نشدند که البته علائم این ویروس دیرتر مشخص می‌شود. آقای کریمیان، سرپرست تیم ملی با سرمربیان باشگاه‌ها تماس گرفتند و عنوان کردند که از بازیکنان ملی‌پوش تست کرونا بگیرند و خبر دارم باشگاه گیتی‌پسند از تمام ملی‌پوشان خود آزمایش گرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: اینکه به کرونا مبتلا شدم خیلی عجیب بود، چراکه در دو بار قبل از سفر به ازبکستان و دو بار هم در تاشکند، تست کرونا دادیم و مشکلی وجود نداشت. از طرف دیگر، در زمان رفت و برگشت به ازبکستان، هیچ‌کسی در فرودگاه تاشکند نبود و انگار فقط ما پرواز داشتیم. هتل هم فکر می‌کنم فقط برای ما باز کرده بودند چون حتی یک نفر غیر از ما ایرانی‌ها در هتل حضور نداشت.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه خدا را شکر جام ملت‌ها در حال تعویق است، گفت: وقتی در بهترین شرایط به ازبکستان رفتیم و برگشتیم ولی کرونا گرفتیم، توقع دارید زمانی که برای جام ملت‌ها ۱۶ تیم در یک منطقه هستند، کرونا منتقل نشود؟ شک نکنید ویروس سراغ تیم‌ها می‌آید. شرایط سختی است و AFC نباید تیم‌ها را تحت فشار بگذارد. به نظرم بهتر است که جام ملت‌ها را به تعویق بیندازند.

او یادآور شد: ما تصمیم داشتیم که از شانزدهم آبان‌ماه مجددا اردوی خود را آغاز کنیم ولی باید ببینیم سرنوشت جام ملت‌ها چه می‌شود. اگر این مسابقات به تعویق بیفتد، ما هم اردوی آبان را لغو می‌کنیم تا بازی‌های لیگ برتر به وقفه نیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.