کد خبر : 183714
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 1:22
-

در گفتگو با fut5al

لطفی:آقایان به بازیکنی باج می‌دهند که در ورود بازیکنان جدید به تیم شهروند نقش داشته‌است/برخی از آقایان از تیم شهروند استفاده شخصی می‌کنند

لطفی:آقایان به بازیکنی باج می‌دهند که در ورود بازیکنان جدید به تیم شهروند نقش داشته‌است/برخی از آقایان از تیم شهروند استفاده شخصی می‌کنند

محمود لطفی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان و کاپیتان با سابقه شهروند ساری در کفتگو با پایگاه خبری فوتسال، سخنانی جنجالی بر زبان آورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود لطفی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان و کاپیتان با سابقه شهروند ساری در کفتگو با پایگاه خبری فوتسال، سخنانی جنجالی بر زبان آورد که تاکید کرد به زودی به صورت مفصل درباره آنها صحبت خواهد کرد.
لطفی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار کرد:تمام وجودم را برای ساری شهر خودم داده‌ام و باز هم خواهم داد و این مسئله را به همه ثابت کرده‌ام.
وی افزود:متاسفانه شرایط بگونه‌ای شده که عده‌ای پا را فراتر از حدشان گذاشته‌اند. آقایان به بازیکنی باج می‌دهند که در ورود بازیکنان جدید به تیم شهروند نقش داشته‌است. آقایان می‌روند مربی غیربومی می‌آورند تا هوادار را راضی نگه دارند اما به کارنامه اشخاص کاری ندارند!
لطفی اذعان داشت:برخی از آقایان از تیم شهروند استفاده شخصی می‌کنند که البته شخص سعید نجاریان از این مسئله جدا است و ایشان چنین کاری نمی‌کند.
لطفی افز‌ود:جای تعجب است چگونه هیات مدیره باشگاه شهروند در طی این سال‌ها هیچوقت تغییر نکرده که جای تعجب دارد! آقایان از کسانی استفاده می‌کنند که کارشان چیز دیگریست!
وی در پایان گفت:حاضرم در هر برنامه تلویزیونی با آقایان با سند و مدرک و صدای ضبط شده صحبت کنم و بزودی حرف‌های بیشتری بر زبان خواهم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدي جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۳:۵۴

تو رو دیگه کجای دلم بزارم
دستو پا میزنی تو رو بیارن تو ساری پست بدن تو شهروند بهت باشه بیا ولی پول خبری نیست صلواتیه