کد خبر : 183915
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 17:06
-

شمسایی:تا به‌حال تجربه بازی بدون حضور هواداران را نداشته‌ام/شرایط مالی باشگاه گیتی پسند در حد و اندازه این تیم است

شمسایی:تا به‌حال تجربه بازی بدون حضور هواداران را نداشته‌ام/شرایط مالی باشگاه گیتی پسند در حد و اندازه این تیم است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال و همچنین حضور پرقدرت در آسیا تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: سعی و تلاش ما این است که تمرینات سخت و نفس‌گیری را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به موفقیت و اهداف مدنظرمان دست پیدا کنیم و اتفاقات خوبی را برای گیتی پسند و اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران رقم بزنیم.

شمسایی که پس از ۹ سال به اصفهان بازگشته است، افزود: خوشحالم که دوباره به شهر خود برگشتم. هدف‌های زیادی در باشگاه داریم و با تلاش همه اعضای تیم می‌خواهیم به آن‌ها دست پیدا کنیم تا گیتی پسند به سومین قهرمانی‌اش در لیگ برتر و همچنین حضور پرقدرت در آسیا دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران عنوان کرد: تا به‌حال تجربه بازی بدون حضور هواداران را نداشته‌ام. حضور هواداران موثرترین عامل برای موفقیت یک تیم است و باعث تلاش بیشتر بازیکنان در زمین می‌شود. امیدواریم شرایط مهیا شود تا بتوانیم حضور هواداران را در کنارمان تجربه کنیم؛ چراکه تأثیر چشمگیری در کسب نتایج فوق العاده دارد.

او در پایان، در خصوص شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط مالی باشگاه گیتی پسند در حد و اندازه این تیم است و ما نیز از این شرایط رضایت داریم. با جذب چند بازیکن مدنظرمان برای فصل جدید آماده می‌شویم.

گیتی پسند در سه فصل اخیر موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نشده است و برای برگشت به دوران قهرمانی با بازیکنان و سرمربی جدید به دنبال خلق این اهداف است تا به سومین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتسال دست پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.