کد خبر : 183892
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 13:10
-

نعمتیان:امیدوارم دوباره بتوانم به تیم ملی دعوت شوم/ناظم الشریعه به جوان‌ها نگاه ویژه‌ای دارد

نعمتیان:امیدوارم دوباره بتوانم به تیم ملی دعوت شوم/ناظم الشریعه به جوان‌ها نگاه ویژه‌ای دارد

بازیکن تیم ملی فوتسال، گفت: سرمربی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به جوان‌ها دارد و من نیز تمام تلاش خود را می‌کنم تا رضایت کادرفنی را بدست بیاورم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،طاها نعمتیان در خصوص وضعیت اردوی ازبکستان و دیدارهای تدارکاتی با این تیم، بیان داشت: با وجود اینکه تمرینات کمی را در ازبکستان برگزار کردیم اما در کل اردوی خوبی پشت‌سر گذاشتیم و در دو دیداری که با ازبکستان انجام دادیم، توانستیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات کاری نتوانستم در اردوهای آماده‌سازی سن‌ایچ حضور داشته باشم و به همین دلیل از لحاظ بدنی کمی عقب بودم. اما خدا را شکر در بازی با ازبکستان به آن چیزی که می‌خواستم، رسیدم. در دیدار اول شرایط بهتری داشتم اما بازی دوم به دلیل اینکه زمان بازی کمتری داشتم، شرایط برای من سخت‌تر شد.

نعمتیان ادامه داد: امیدوارم دوباره بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و با تلاشم، سرباز خوبی برای فوتسال ایران باشم.

بازیکن تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در خصوص وضعیت این تیم در آستانه شروع لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در این چند روز دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد. دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم هرچه زودتر به تمرینات تیم اضافه شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنی یا خیر، گفت: با شروع لیگ برتر فوتسال، من تمام تلاش خود را برای تیمم انجام می‌دهم و امیدوارم با این تلاش‌ها تیمم را کمک کنم. «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» به جوان‌ها نگاه ویژه‌ای دارد و امیدوارم با عملکردم در لیگ رضایت کادر فنی تیم ملی را بدست آورم و در رقابت‌های پیش‌رو حضور داشته باشم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

ایشون خودش میگه من بدلیل مشکلات در تمرینات سن ایچ شرکت نکردم و آماده نبودم بعد تیم ملى دعوت میشه؟؟؟!!!! بر أساس چه رابطه اى شما تحت هرشرلیطى به. تیم ملى دعوت میشى؟؟!! اینم از بازیکنانى که بدون هیچ ضابطه و فقط از طریق رابطه دعوت میشن و هیچ کیفیتى هم ندارند !!!