کد خبر : 183917
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 17:09
-

قائم مقام هایپر:به دلیل آسیب‌های ناشی از کرونا دچار مشکلات مالی شدیم/می‌توانیم خالق شگفتی باشیم

قائم مقام هایپر:به دلیل آسیب‌های ناشی از کرونا دچار مشکلات مالی شدیم/می‌توانیم خالق شگفتی باشیم

قائم مقام تیم فوتسال هایپر شهر شاهین شهر اصفهان به هواداران اصفهانی اطمینان داد که این تیم شگفتی ساز فصل جدید لیگ برتر فوتسال می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رحمان ولی بحرینی، قائم مقام باشگاه هایپر شهر شاهین شهر با اشاره به شرایط این تیم در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: فصل گذشته با توجه به اینکه اولین سال حضور ما در لیگ برتر فوتسال بود، موفق ظاهر شدیم و نظر مجموعه به این شکل بود که در فصل جدید قدرتمندتر وارد مسابقات شویم. ولی متأسفانه به دلیل آسیب‌های ناشی از کرونا دچار مشکلات مالی شدیم.

وی ادامه داد: همانطور که در جریان هستید، هایپر مارکت ها و بخش‌های خصوصی بیشترین صدمه را از این موضوع دیده‌اند. امسال با توجه به اینکه وضعیت مالی مجموعه مناسب نبود، با این حال سعی کردیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم و از اعتبار فوتسال اصفهان دفاع کنیم.

ولی بحرینی افزود: چند وقتی بود که برای خرید سهمیه لیگ برتری ما، برخی دوستان پیشنهاداتی ارائه کردند و با توجه به طولانی شدن جلسات، ما فرصت آماده سازی را از دست دادیم. با توجه به همین موضوع، به همراه مدیریت تصمیم گرفتیم که از بحث واگذاری و فروش امتیاز منصرف شویم و مثل سال گذشته خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم.

قائم مقام هایپر شهر شاهین شهر در خصوص اینکه چقدر از تیم فعلی توقع دارند و جایگاه مدنظرشان کجاست، اظهار داشت: سال گذشته هم که ما تیم را روانه مسابقات لیگ برتر کردیم، اسکلت هایپر، تیم لیگ یک بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند که ما برای سقوط نکردن می‌جنگیم اما هرچه مسابقات به جلو رفت ما بهتر شدیم و در نقطه آخر، رسیدن به پلی‌آف را از دست دادیم و با این وجود می‌توانستیم خالق شگفتی باشیم.

ولی بحرینی در ادامه افزود: امسال هم دیگاه ما فرقی نکرده و امیدواریم با بهره گیری از تجربیات آقای تاجیک سرمربی جدید و کادرفنی او، بتوانیم موفق شویم. آقای تاجیک یک فرد جوان ولی با تجربه است، کافی است به کارنامه او نگاه کنید، تا متوجه شوید چه مربی خوش آتیه‌ای است. سیاست ما هم میدان دادن به جوانان است. در خصوص چشم انداز هم باید بگویم که من فکر می‌کنم می‌توانیم خالق شگفتی باشیم و اعتبار فوتسال اصفهان را حفظ کنیم.

قائم مقام هایپر شهر شاهین در پایان در خصوص غیبت تماشاگران و ضرر تیم‌ها از این موضوع هم گفت: این اتفاق فقط به ضرر یک تیم خاص مثل هایپر، گیتی پسند یا مس‌سونگون نیست؛ به ضرر کل لیگ است و ما هم سعی می‌کنیم خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم. وقتی هواداران حضور ندارند از هیجان مسابقات کاسته می‌شود. ولی سلامت جامعه در اولویت قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رحیم شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

بهترین انتخاب داشتن یک سرمربی جوان و کاربلد و باتجربه و مهمتر از همه کسی که باج نمیده و مقتدره،یک شهر یک تیم یک قهرمانی

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

خدا لعنت کنه ادم دروغگو و مال مردم خور رو

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

از توی قوطی شانسی مربی اوردین یا خرج تیم رو میده؟

فوتسالی2 یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۲۱

باآرزوی موفقیت برای آقای تاجیک عزیز❤️