کد خبر : 183957
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 17:42
-

جابری: بازیکنان با تایید ایفمارک اجازه بازی دارند/سالن های لیگ برتر مشکلی ندارد

جابری: بازیکنان با تایید ایفمارک اجازه بازی دارند/سالن های لیگ برتر مشکلی ندارد

سرپرست سازمان لیگ از فصل جدید گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست سازمان لیگ از لیگ برتر پیش رو گفت.

آرش جابری درخصوص تست کرونای اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تصریح کرد: اعضای تیم‌ها در فاصله زمانی ۷۲ ساعت تا اولین بازی، اولین تست PCR را می‌دهند و سپس این تست را در دوره‌های ۱۰ روزه خواهند داد. پس از تأیید نتایج این تست‌ها در ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون، بازیکنان در مسابقات حاضر خواهند شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد وضعیت پرداخت مبلغ ورودیه شرکت در لیگ برتر توسط تیم‌ها خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت بعد از شیوع کرونا، باشگاه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند و همه تیم‌ها مبلغ ورودی را هم واریز کرده‌اند. امیدوارم لیگ بسیار خوبی داشته باشیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و بحث فنی بر عهده تیم‌هاست.

جابری درباره وضعیت سالن‌های ۱۴ تیم میزبان رقابت‌ها و اعتراض بازیکنان به سالن علی ابن ابی‌طالب (ع) بهبهان در سال‌های گذشته به تسنیم گفت: سالن‌های معرفی شده چند سال میزبان مسابقات بودند. سالن بهبهان چند فصل میزبان بازی‌های اهورا بود و سالن جایگزین هم مشکلات خاصی دارد، البته مجموعه ورزشی علی ابن ابی‌طالب (ع) در سال‌های اخیر مشکلی نداشت.

وی درخصوص بازدید سازمان لیگ فوتسال از سالن‌های میزبان بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا، نمی‌توانیم به همه شهرها مسافرت و وضعیت همه سالن‌ها را بررسی کنیم. به همین خاطر شرایط سالن‌ها را در هفته اول رصد می‌کنیم. اگر سالن مورد نظر مشکلی داشته باشد، بازی‌ها به سالن استاندارد دیگری در همان شهر منتقل می‌شود. ما سال گذشته مشکلی از این بابت نداشتیم و فقط سالن میزبانی تیم گیتی‌پسند به سالن مخابرات تغییر کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.