کد خبر : 183931
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 8:24
-

خوراکچی: تیم های آسیایی پیشرفت کرده اند/ جوانگرایی خوب است اما باید شرایطش فراهم باشد

خوراکچی: تیم های آسیایی پیشرفت کرده اند/ جوانگرایی خوب است اما باید شرایطش فراهم باشد

کارشناس فوتسال گفت: لیگ ایران در سال‌های اخیر هیچ بازیکن جوان و با استعدادی را رو نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی، کارشناس فوتسال، درخصوص عملکرد تیم‌ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان عنوان کرد: متاسفانه به دلیل نداشتن پخش تلویزیونی نتواستیم به خوبی این بازی را تماشا کنیم اما از طریق فیلم‌هایی که در فضای مجازی است تا حدودی می‌توان عملکرد تیم و بازیکنان را آنالیز کرد. به اعتقاد من تیم ایران بازی خوبی را انجام داد ما در این دو بازی سه بازیکن جدید را در ترکیب تیم شاهد بودیم که واقعا هم خوب بازی کردند. البته در کنارشان هم بازیکنان با سابقه‌ای هم بودند که حضورشان بی تاثیر در نتیجه به دست آمده نیست.

او اضافه کرد: تیم ازبکستان هم مانند تیم سابقش نبود و با تغییراتی همراه بود. اما باید پذیرفت برد مقابل چنین تیمی آن هم با اختلاف یک گل یعنی فوتسال آسیا پیشرفت کرده است و رقبای ما قوی تر شده اند و اگر مدعی سکو جهانی هستیم باید بیشتر تلاش کنیم. ما در این دیدار شاهد بودیم که دروازه‌بان‌های ما روز خوبی را سپری کردند باید خط دقاعی خود مخصوصا دفاع فردی و تیمی را تقویت کنیم.در گلزنی هم تیم خوبی هستیم اما نبود جاوید و اسماعیل پور و طیبی محسوس است.

خوراکچی با اشاره به رقابت‌های سخت پیش رو برای تیم‌ملی خاطر نشان کرد: ما هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و هم مسابقات جهانی بنابراین اگر به دنبال نتیجه در این رویدادهای پیش‌رو هستیم باید از همین امروز روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و آنها را تقویت کنیم.

او در پایان در خصوص بحث جوانگرایی در تیم ملی گفت: جوانگرایی خوب است اما باید شرایطش فراهم باشد. سرمربی تیم ملی مدعی شده که مربیان لیگ ما در سال‌های اخیر جوانگرایی نکرده اند ولی جوانانی که به تیم ملی اضافه شدند خوش درخشیدند.ما جوانان خوبی داریم که باید مربیان لیگ هم شهامت استفاده از آنها را داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.