کد خبر : 184016
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 11:30
-

تقوی:قرار نیست طاهری مربی بازیکن باشد/سعی می‌کنیم تا چند روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم

تقوی:قرار نیست طاهری مربی بازیکن باشد/سعی می‌کنیم تا چند روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره ابتلای او به کرونا اظهار داشت: در روز‌های گذشته به دنبال کار‌های تیم بودم و در جلسات متعددی شرکت کردم. ابتدا فکر می‌کردم سرما خورده ام، اما بعد از چند روز تب و لرز کردم. بعد از آن تست کرونا دادم که متاسفانه نتیجه آن مثبت شد. حدود یک هفته‌ای می‌شود که در قرنطینه حضور دارم.

او افزود: این موج سومی که هم اکنون در کشورمان به راه افتاده است به مراتب از ۲ موج قبلی شدیدتر و بدتر است. توصیه من به مردم خوب کشورمان این است تا آنجا که امکان دارد از خانه خارج نشوند و اگر مجبور هستند که به بیرون از منزل بروند حتما ماسک زده و دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره تیم‌هایی که با مربی – بازیکن در مسابقات شرکت می‌کنند بیان داشت: من خودم به شخصه با این سیستم مخالف هستم. با این سیستم چه نیازی است تیم‌ها مربی استخدام کنند. شاید برخی از تیم‌ها با این موضوع موافق باشند، اما من خودم این روش را اصلا قبول ندارم.

تقوی درباره اینکه آیا قرار است فصل بعد محمد طاهری به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کند گفت: طاهری یکی از بزرگ‌ترین و با تجربه‌ترین بازیکن فصل گذشته ما بود و فصل بعد هم به عنوان بازیکن در تیم ما حضور خواهد داشت. مدیریت باشگاه هیچ صحبتی با او درباره سرمربیگری انجام نداده و اصلا قرار نیست طاهری به عنوان سرمربی در تیم ما کار کند. سعی می‌کنیم تا چند روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.