کد خبر : 184020
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 13:11
-

صوفی زاده:یاری استعفا نداده است/برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال امکانات نداریم!

صوفی زاده:یاری استعفا نداده است/برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال امکانات نداریم!

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال : سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان استعفا نداده، اما تمدید قرارداد وی به تصمیمات آینده فدراسیون موکول شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیلا صوفی زاده درباره شرایط کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: استعفای شهناز یاری از سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان به هیچ وجه صحت ندارد و او با فدراسیون فوتبال همکاری می کند. قرار بود، اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان هم از امروز آغاز شود که به علت شرایط خاص کرونا در کشور و هشدار ستاد ملی مبارزه با کرونا فعلا لغو شده است.
*قرارداد کادرفنی فوتسال آماده است
وی افزود: قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال بر پایه امسال آماده بوده که شامل فرمی مخصوص پنج امضا است و نایب رییسان، دبیرکل و رییس فدراسیون باید آن را امضا کنند. پیش نویس قرارداد مربیان در کمیته حقوقی فدراسیون تنظیم و قطعی شده و فقط امضای رییس فدراسیون باقی مانده است.
*احتمال تصمیم دیگر درباره یاری
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به توافق سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با باشگاه سایپا گفت: برای امضای قرارداد باید از کادر فنی تیم های ملی دعوت شود، اما ممکن است، براساس مقررات فدراسیون و تضاد منافع، تصمیم دیگری درباره سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گرفته شود که در آینده مشخص می شود.
وی ادامه داد: قبلا هم سرمربی و یا مربی تیم ملی با تیم های باشگاه های به طور همزمان قرارداد داشته اند، مثل خانم مهینی و یا خانم فاطمه شریف به عنوان مربی در تیم ملی فوتسال بانوان و سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و هر جا که لازم بود در آماده سازی تیم های ملی تلاش کرده اند.
*یاری تجربه خوبی دارد
صوفی زاده گفت: مربیانی که سطح کیفی خوبی دارند ، قطعا مورد استقبال قرار می گیرند. یاری در هر تیمی که مسئولیت داشته موفق بوده است. او با نامی نو در لیگ برتر قهرمان شد و در راه آماده سازی تیم جوانان برای المپیک بوئنس آیرس هم موفق عمل کرد. وی از مدرسان خوب فدراسیون است که تجربه بالایی دارد و توانسته پیشرفت کند.
وی افزود: حضور یاری در لیگ از این نظر که می تواند همه مسابقات را تحلیل کند و ارزیابی درستی از بازیکنان حاضر در مسابقات داشته باشد، مفید است و می تواند انتخابات درستی داشته باشد. از طرفی به لحاظ مالی هم برای او خوب است، چون امکان برابری دستمزد مردان و بانوان نداریم.
*تقدم اعزام مردان نسبت به بانوان
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص لغو اردوی تیم ملی فوتسال بانوان و غیبت تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان در مسابقات روزهای فیفا گفت: باتوجه به اینکه تاریخ برگزاری مسابقات مردان بر بانوان تقدم داشت، این موضوع مورد ارزیابی مسئولان قرار گرفت و تیم های مردان عازم رقابت های تدارکاتی ازبکستان شدند، چون تیم ملی فوتسال جام ملتهای آسیا را در آذر پیش رو داشت و اردوی تیم هم از اواخر تیر آغاز شده بود، اما بعد از این اعزام مسابقات آسیایی به تعویق افتاد.
*علل لغو اردوی تیم ملی
وی افزود: بانوان اردویی نداشتند و مسابقاتشان هم اردیبهشت آغاز می شود. برنامه ریزی اردوهای تیم ملی از مرداد امسال بود که به علت شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و پراکندگی نفرات ملی پوش در استان های مختلف فعلا اردوها برپا نشده است.
صوفی زاده به اردوهای سابق تیم ملی اشاره کرد و گفت: در اردوهای قبلی می توانستیم، ۲ تا تیم ۴۰ تا ۴۵ نفره در اردوها داشته باشیم، اما با وضعیت فعلی اتاق های چهار نفره را باید تبدیل به دو نفره کنیم و امکانات آنچنانی نداریم.
وی با بیان اینکه مهمانسرای کوثر برای برپایی اردوهای تیم ملی در حال بازسازی است، افزود: در حال برنامه ریزی هستیم که در اولین فرصت و فراهم شدن شرایط اردوهای تیم ملی فوتسال آغاز شود.
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان اردویی داشتند و آماده بودند، حتما در فیفا دی (روز فیفا) برای آنها هم مسابقه تدارکاتی در نظر می گرفتیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.