کد خبر : 184033
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 13:48
-

فخیم: تعویق بازی‌های لیگ به ضرر تیم‌هایی است که تمریناتشان را به موقع شروع کرده اند

فخیم: تعویق بازی‌های لیگ به ضرر تیم‌هایی است که تمریناتشان را به موقع شروع کرده اند

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر قرار باشد بازی‌های فصل بعد لیگ برتر با تعویق ۲ تا ۳ هفته‌ای برگزار شود کاملا به ضرر تیم‌هایی می‌شود که تمریناتشان را به موقع آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در این چند روز اخیر تیم ما موفق شد به خوبی تمریناتش را پشت سر بگذارد. همچنین هفته پیش اردوی ۱۰ روزه‌ای را در شهر ورزقان برگزار کردیم که روزی ۲ ، ۳ جلسه در آنجا به تمرینات هوازی و قدرتی می‌پرداختیم. بعد از پایان آن اردو به تبریز برگشته و هم اکنون مشغول تمرین کار‌های سرعتی هستیم. خدا را شکر همه چیز خوب است و بازیکنان طبق برنامه کادر فنی تمریناتشان را انجام می‌دهند و جا دارد از مدیریت باشگاه هم که در این چند روز از تیم به خوبی حمایت کرد تشکر کنم.

بازیکن مس سونگون درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به دلیل لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان داشت: سازمان لیگ فوتسال قرار است امروز تاریخ دقیق شروع مسابقات لیگ برتر را اعلام کند و به نظر من اگر قرار باشد بازی‌های لیگ با تعویق ۲ ، ۳ هفته‌ای آغاز شود کاملا به ضرر تیم‌هایی است که تمریناتشان را به موقع آغاز کرده اند. اگر بازی‌ها با تعویق چند هفته‌ای شروع شود قطعا انگیزه بازیکنان برای حضور در مسابقات کم خواهد شد و این می‌تواند به خیلی از تیم‌ها ضربه سنگینی بزند.

فخیم درباره بازی‌های تدارکاتی مس سونگون قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: هفته‌های گذشته موفق شدیم چند بازی بسیار خوب با یک سری از تیم‌های لیگ دسته دوم و لیگ برتر برگزار کنیم که این بازی‌ها به ما کمک خواهد کرد تا در رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. همچنین امروز بعدازظهر نیز به قزوین می‌رویم تا ۲ بازی دوستانه با تیم کراپ الوند برگزار کنیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا به نفع بازی‌های لیگ برتر شد یا خیر عنوان کرد: تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا کاملا به نفع بازی‌های لیگ برتر شد و به نظر من فصل بعد بازی‌های لیگ برتر نسبت به فصل قبل با شکل و شمایل منظم تری برگزار خواهد شد. ابتدا قرار بود بازی‌های لیگ بعد از ۴۵ روز به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا تعطیل شود، حالا که این مسابقات به سال بعد موکول شده است به نظر من کاملا به نفع بازی‌های لیگ برتر شد. بازیکنان لیگ برتری حدود ۹ ماه هیچ مسابقه‌ای انجام نداده اند و در این مدت فقط به استراحت پرداختند و به همین دلیل بسیاری از آن‌ها با مشکلات مالی رو به رو شده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.