کد خبر : 184024
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 8:02
-

کوهستانی: مدیرعامل تیم فردوس با بازیکنان صداقت ندارد/ چک های بازیکنان برگشت خورد

کوهستانی: مدیرعامل تیم فردوس با بازیکنان صداقت ندارد/ چک های بازیکنان برگشت خورد

بازیکن فوتسال قم با اشاره به عدم صداقت مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم با بازیکنان گفت: بازیکنان فقط بدنبال دریافت مطالبات گذشته خود هستند ولی مدیرعامل تیم با عدم صداقت خود قصد پرداخت مطالبات گذشته را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کوهستانی فوتسالیست قمی با بیان اینکه مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم متاسفانه با بازیکنان صادق نبوده و نیست،اظهار کرد: قم مهد فوتسال کشور محسوب میشود و بازیکنان قمی همیشه در بین بهترین های فوتسال ایران جای داشتند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان قمی بسیار قانع هستند و هیچوقت مبلغی بیشتر از حق خود از باشگاه مطالبه نکرده اند،تصریح کرد:متاسفانه مدیرعامل تیم فوتسال قم که در فصل جاری با عنوان فردوس در لیگ برتر حاضر شده است از صداقت کافی با بازیکنان برخوردار نیست و فقط بدنبال سو استفاده است.

کوهستانی ادامه داد:  ما فقط بدنبال دریافت حقوق خود که از سال های گذشته باقی مانده است هستیم ولی مدیرعامل تیم هیچ پاسخ روشنی به ما نمی دهد.

وی با اشاره به شکایت برخی از بازیکنان و کادر فنی سابق تیم از مدیریت باشگاه،افزود: متاسفانه دروغ پردازی های مدیرعامل باعث شد تا مجبور شویم شکایت کنیم و چک هایی که در دست داریم را برگشت زده و از طریق دادگستری اقدام کنیم.

فوتسالیست قمی گفت: متاسفانه مدیرعامل تیم از علاقه و تعصب بازیکنان قمی به فوتسال  قم سو استفاده میکند و از پرداخت مطالبات آن ها سر باز می زند.

وی با بیان اینکه از صداقت آقای مهدی غیاثی و حسین صبوری با بازیکنان بایستی تشکر کرد،اظهار کرد: متاسفانه عدم صداقت مدیرعامل باعث شده تا تلاش های این دوستان نیز به جایی نرسد.

کوهستانی گفت:متاسفانه برخوردهای مدیرعامل باعث شده تا بهترین بازیکنان قمی مثل علیرضا وفایی از شهر خودشان فرار کنند و به تیم های دیگر بپیوندند.

وی ادامه داد:آقای مدیرعامل روزهایی که ما فقط بدلیل علاقه به پیشرفت فوتسال قم و هواداران قمی با کمترین مبالغ قرار داد میبستیم را فراموش کرده و حتی همان مبالغ کم را نیز نمیخواهند به بازیکنان بپردازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.