کد خبر : 184210
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 23:58
-

جاوید:مجوز شروع لیگ خارج از تصمیم‌گیری‌ سازمان لیگ است/بازیکنان جوان کیفیت لازم برای جایگزینی بازیکنان قدیمی را ندارند

جاوید:مجوز شروع لیگ خارج از تصمیم‌گیری‌ سازمان لیگ است/بازیکنان جوان کیفیت لازم برای جایگزینی بازیکنان قدیمی را ندارند

ملی پوش تیم فوتسال کراپ الوند، گفت: به مربی خارجی در رده ملی اعتقادی ندارم اما معتقدم که برای پیشرفت فوتسال، مربیان درجه یک خارجی را برای رده های پایه و باشگاه ها بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاویددر خصوص تعویق لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: سازمان لیگ برنامه‌ خود را برای شروع لیگ برتر ارائه داد اما برخی اوقات یک سری موضوعات خارج از برنامه پیش‌ می‌آید که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. مجوز شروع لیگ خارج از تصمیم‌گیری‌ سازمان لیگ است و به دلیل شرایط موجود نمی‌توان به آن اعتراض داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم لیگ هرچه زودتر شروع شود و این فصل، لیگی بدون مشکل و جذاب داشته باشیم. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده، بهتر است که لیگ بدون وقفه برگزار شود چرا که لیگ به صورت پویاتر و با کیفیت‌تر دنبال می‌شود.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد تعویق چندین‌باره جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: این موضوع برای همه تیم‌ها یکسان بوده و ضرر یا سود آن برای همه تیم‌ها به یک شکل است چرا که بیشتر تیم‌ها برای حضور در این مسابقات تدارکات زیادی دیدند. مهم این است که تیم‌ها در زمان برگزاری جام ملت‌ها با چه سطح از آمادگی، روانه مسابقات شوند.  وقتی که ما لیگی پویا و بی‌وقفه داشته باشیم، بازیکنان با آمادگی بالا به تیم ملی می‌آیند و این یک امتیاز خوب برای ما است.

جاوید در خصوص موضوع جوانگرایی در تیم ملی فوتسال و انتقادات برخی به این موضوع، گفت: من این موضوع را قبلا هم عنوان کردم که در هر کشور و نه فقط ایران، یک نسل طلایی در فوتسال آن به وجود آمده و بعد از گذشت چند سال و با پا به سن گذاشتن ستاره‌ها، تیم ملی آن کشور دچار افت شدیدی شده است. باید قبول کنیم که بسیاری از بازیکنان جوان فوتسال ایران کیفیت لازم برای جایگزینی بازیکنان به قول آقایان پا به سن گذاشته را ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتسال ایران جوان‌سازی ندارد. یک زمانی «جوراندیر دوراتا » در تیم امید فوتسال استعدادهای بسیار خوبی را کشف کرد اما حالا این اتفاق رخ نمی‌دهد. فوتسال ایران استعدادهایش نسب به ۱۰ سال گذشته بسیار کمتر شده است.

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند، افزود: اگر می‌خواهیم با قدرت‌های فوتسال دنیا شانه به شانه رقابت کنیم یا حتی از آن‌ها جلو بزنیم، باید در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری‌های خوبی داشته باشیم.  من به مربی خارجی در رده‌ ملی اعتقادی ندارم اما معتقدم که باید مربیان درجه یک خارجی را به رده‌های پایه و باشگاه‌ها بیاوریم. این کار به جوانگرایی، بالا رفتن کیفیت فوتسال و حتی به مربیان ما کمک زیادی می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

بله هیچ کسى در حد شما نیست ! هیچ کسى نمیتونه مثل شما باشه! اصلا شماها از کره ماه اومدید توى فوتسال ایران ولى یادتون باشه روزگار همینجورى نمیماند و روزى هم میرسه که باید باخفت و خارى از تیم ملى خداحافظى کنید چون غرور کاذب شماها رو بِه زمین میزنه آقاى جاوید خود بزرگ بینى هم حد و اندازه اى دارد !!!