کد خبر : 184220
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 - 14:34
-

بارانی: ثبات تنها راه پیشرفت فوتسال زنان است

بارانی: ثبات تنها راه پیشرفت فوتسال زنان است

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال تاکنون تصمیمی برای فوتبال و فوتسال زنان نگرفته، بی‌ثباتی و بی‌برنامگی است و این به ضرر رشته ما است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی اظهار داشت: تا آنجا که خبر دارم هنوز هیچ تصمیمی برای لیگ فوتسال زنان نگرفته‌اند. دلیل اصلی این قضیه بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در بخش زنان در فدراسیون فوتبال است که نمی‌توانند برای فوتسال و فوتسال زنان تصمیم بگیرند.

وی افزود: با توجه به بحران کرونا بهتر است لیگ به صورت متمرکز یا گروهی برگزار شود، زیرا هم هزینه‌ها مقداری پایین می‌آید و همچنین به نفع برخی از تیم‌هاست. در واقع با این شرایط چاره‌ای جز برگزاری لیگ با این شیوه نیست.

سرمربی ملی حفاری خاطرنشان کرد: با سه یا چهار بازیکن قبلی خود تمدید کردیم اما چون هنوز وضعیت برگزاری لیگ مشخص نیست، تیم را کامل نبستیم.

وی یادآور شد: در صورتی که لیگ برتر برگزار نشود، ممکن است به نفع و ضرر برخی از باشگاه‌ها و تیم‌ها باشد. بعضی از باشگاه‌ها از تعطیلی لیگ ممکن است شاد باشند زیرا هزینه نمی‌کنند اما برخی از این راه درآمد کسب می‌کنند و به ضرر آنان تمام می‌شود.

بارانی درباره افزایش دستمزد بازیکنان فوتسال گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی بازیکنان نمی‌توانند با ۲۰ یا ۳۰ میلیون قرارداد ببندند. خیلی از بازیکنان شغل خاصی ندارند و فقط بازی می‌کنند و یا برخی کمک خرج خانواده هستند و با این شرایط باید دستمزدها بالا برود تا بتوانند زندگی خود را بگذرانند. اگر با مبلغ پایین‌تری بازیکنان را در اختیار بگیریم در حق آنان اجحاف می‌شود. هر چند افزایش دستمزدها باید متعادل باشد. اگر خیلی بالا یا پایین باشد به ضرر بازیکنان و باشگاه‌ها خواهد شد.

سرمربی ملی حفاری عنوان کرد: برای داشتن یک تیم ملی قوی باید لیگ پویایی داشته باشیم. وقتی لیگ برتر برگزار نشده و بازیکنان ما تمرین ندارند، این قضیه بر عملکرد تیم ملی تاثیر می‌گذارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.