کد خبر : 184228
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 8:05
-

ره انجام: از صمیم قلب خوشحال هستم که راگا را انتخاب کردم/از کودکی هیچ آرزویی نداشته و نخواهم داشت

ره انجام: از صمیم قلب خوشحال هستم که راگا را انتخاب کردم/از کودکی هیچ آرزویی نداشته و نخواهم داشت

بازیکن جدید تیم فوتسال راگای تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیدرضا ره انجام بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان که این فصل به عضویت برای تیم راگای تهران در آمده درباره وضعیت تیم جدیدش اظهار داشت: خدا را شکر در چند روز گذشته تمرینات پیش فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و همچنین موفق شدیم چند بازی دوستانه با تیم‌های مختلف برگزار کنیم. با گذشت زمان قطعا به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهیم کرد و سعی می‌کنیم به تیمی تبدیل شویم که مد نظرمان قرار دارد. همچنین همه اعضای تیم و بازیکنان همگی با انگیزه و اشتیاق زیاد منتظر هستند تا بازی‌های لیگ برتر فوتسال هر چه زودتر شروع شود.

ره انجام ادامه داد: من هیچ وقت اهل چاپلوسی نبوده ام و نیازی به این کار نخواهم داشت. با وجود پیشنهادات بسیار خوبی که امسال داشتم، تصمیم گرفتم به تیم راگا ملحق شده و از صمیم قلب خوشحال هستم که قرار است زیر نظر محمد کشاورز همکاری کنم. مطمئن باشید تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در این تیم چیز‌های زیادی را یاد بگیرم.

او افزود: از کودکی هیچ آرزویی نداشته و نخواهم داشت. تنها هدفم چه در ورزش و چه در زندگی، فقط بهتر شدن است و در تلاشم تا هر روز نکات زیادی را یاد بگیرم و انسان بهتری باشم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه صحبت هایش درباره تیم ملی عنوان کرد: حدودا یک سالی می‌شود که از ۲ کشور خارجی برای اقامت و بازی در تیم ملی کشورشان با من مذاکره و صحبت‌هایی شده بود، اما فعلا تصمیمی برای چنین کاری ندارم و به تلاشم ادامه خواهم داد تا در ایران موفق باشم. حقیقتاً علاقه‌ای ندارم که راجع به حضور خودم در تیم‌ملی ایران زیاد حرفی بزنم، به نظر و سلیقه‌ همه‌ مربیان و صاحب‌ نظران احترام می‌گذارم. همچنین در اینکه اکثر بازیکنان تیم‌ملی فوق‌العاده هستند، شکی نیست و امیدوارم هر فردی که در تیم‌ملی حضور دارد شایستگی کامل را داشته باشد.

ره انجام تصریح کرد: در این چند سال چه بسیار بازیکنان و مربیانی آمدند و رفتند و قطعا ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.