کد خبر : 184333
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 12:23
-

علت تغییر نام ارژن شیراز چه بود؟

علت تغییر نام ارژن شیراز چه بود؟

مالک جدید نماینده شیراز از شرایط این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هواداران فوتسال دوست شیرازی از این پس نام ایمان شیراز را با مدیر عاملی محمد هادی رمضانی جایگزین ارژن و نام مهندس کریمی خواهند شنید. در جلسه ای که هفته ی گذشته در هیات فوتبال شیراز با حضور آقایان فرزاد هنرپیشه رئیس هیات، هادی رمضانی و سعید خبازیان نماینده ارژن برگزار شد، امور مربوط به نقل و انتقال نام باشگاه از ارژن به ایمان انجام شد. طی مصاحبه ی کوتاهی که با هادی رمضانی مالک کنونی باشگاه ایمان در خصوص آینده ی این‌ تیم نوپای لیگ برتری فوتسال استان انجام شد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
هادی رمضانی در ابتدا از زحمات کریمی مالک ارژن و سخت کوشی هایی که ایشان در طی این ۱۵ سال برای ورزش فارس تواماً با کار تولید به دوش کشیده اند قدردانی کرده و تنها دلیل تغییر نام ارژن به ایمان را محدودیت هایی دانست که در راستای انجام امور اداریِ نقل و انتقالات می بایست انجام می پذیرفت. وی در طول مصاحبه انجام شده به دفعات نام ارژن را به جای نام ایمان به کار برد و بیان کرد ارژن همواره نامی بزرگ‌ و قابل ستایش در ورزش استان بوده و قدمت این نام و خاطره هایی که هواداران متعصب آن از این تیم بزرگ به یادگار دارند، مسئولیت بنده، کادر فنی، بازیکنان و سایر اعضایی که در کنار تیم فعالیت می کنند را مضاعف می نماید.

هادی رمضانی در ادامه از تمایل به حفظ کادر فنی تیم ارژن در تیم خود خبر داد و تمرینات امروز این تیم نیز زیر نظر برخی از اعضای کادر فنی تیم ارژن انجام شد. وی این وعده را به هواداران داد که علی رغم فرصت کمی که تا شروع لیگ در اختیار دارد، جهت تقویت تیم و با نظر سرمربی در راستای کسب نتایج درخورِ نام استان و حفظ تنها سهمیه لیگ برتری فوتبال و فوتسال فارس، اقدام به جذب چند بازیکن کلیدی خواهد نمود و اجازه نخواهد داد زحمات تیم دوست داشتنی ارژن شیراز در این چند سال به دست فراموشی سپرده شود.
رمضانی در انتها از اعضای باشگاه ایمانِ سبز که در روزهای اخیر زحمات بسیاری جهت شکل گیری این تیم “ایمان شیراز” و تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مربوطه کشیده اند قدردانی کرد و برای تیم فوتبال ایمانِ سبز شیراز در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت نمود. وی همچنین از تمامی هواداران، فوتبال و فوتسال دوستان درخواست نمود همان طور که هیچ‌گاه با تعصب و غیرت مثال زدنی خود تیم های شیرازی، علی الخصوص ارژن شیراز را تنها نگذاشته اند، به تیم نوپای ایمان شیراز نیز اعتماد کرده و حامی و پشتیبان این تیم باشند تا با استعانت از خداوند متعال و کمک آنان بتوانیم بازهم شاهد شور و اشتیاق هم استانی های عزیز خود باشیم و لبخند را بر لبانشان جاری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.