کد خبر : 184400
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 16:36
-

اختصاصی Fut5al/ شایعات مدیریتی اطراف مس سونگون

اختصاصی Fut5al/ شایعات مدیریتی اطراف مس سونگون

شایعاتی از تغییر و تحول در باشگاه مس به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم مس سونگون ورزقان که این روزها با مشکلاتی چون محرومیت یکساله سرمربی خود و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی روبروست تمرینات خود را هم تعطیل کرد تا شرایط قهرمان دوره گذشته بغرنج شود.این در حالی است که شایعاتی از تغییر مدیرعامل این باشگاه به گوش می رسد.

پیش ازاین هم شایعاتی از برکناری حامد نجفی مطرح بود اما هیات مدیره باشگاه و مسئولان شرکت مس به او اجازه فعالیت بیشتر را دادند با این حال کاهش بودجه مسی ها که منجر به جدایی مهدی جاوید از این تیم شد اولین هشدار به مدیرعامل جوان این باشگاه بود که در نهایت شاید منجر به برکناری او شود. شنیده می شود اختلافات او با نماینده ورزقان در مجلس که در راستای عدم انتقال این تیم به شهر ورزقان با وجود یدک کشیدن نام این شهر است باعث شده تا برکناری او کلید بخورد.

از سوی دیگر لجبازی نجفی در عدم پرداخت مطالبات سنگ سفیدی بازیکن سابق این تیم که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مس شده و همچنین ناکامی این تیم در پرونده محرومیت علی افضل مزید بر علت شده تا نجفی که پیش از تعطیلات نوروزی چند روزی را به دلیل مسائل غیر ورزشی در باشگاه غیبت داشت در آستانه ترک همیشگی مدیریت این باشگاه باشد.

این شایعات با مصاحبه اخیر فرهاد فخیم کاپیتان مس که اوضاع تیم را نامساعد جلوه داده بود تا حدوی به واقعیت نزدیک می کند.

همزمان با شایعه برکناری نجفی خبرهایی از بازگشت محمدرضا کافی مدیر موفق و اخلاق مدار مسی ها بر مسند مدیریت این باشگاه و حضور حمید بی غم به عنوان سرمربی در این تیم شنیده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.