کد خبر : 184393
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399 - 16:15
-

فخیم:اوضاع تیم اصلا خوب نیست/درگیری ها را گیتی‌پسندی ها شروع کردند و محرومیت‌ها گریبان تیم ما را گرفت

فخیم:اوضاع تیم اصلا خوب نیست/درگیری ها را گیتی‌پسندی ها شروع کردند و محرومیت‌ها گریبان تیم ما را گرفت

کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون، گفت: اوضاع تیم چند روزی است که بهم ریخته و ما در آستانه شروع لیگ برتر با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم در خصوص وضعیت تیم فوتسال مس سونگون، اظهار داشت: اوضاع تیم اصلا خوب نیست. تمرینات بنا به دلایلی نامعلوم تعطیل شده و متاسفانه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال با حواشی زیادی روبرو است.

وی ادامه داد: تیم ما در این چند هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته و از زحمات زیادی در دوره بدنسازی داشته است. حیف است زحمات این تیم با دلایلی غیرفنی هدر رود.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مورد رای کمیته استیناف مبنی بر محرومیت یکساله «علی افضل» سرمربی این تیم، بیان داشت:‌ کمیته استیناف باید تخفیف قائل می‌شد چرا که افضل مستحق این محرومیت سنگین نبود. نمی‌دانم با این تصمیمات چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند. مگر چه کاری انجام دادم که باید ۳ میلیون تومان جریمه شوم.

وی افزود: تیم ما در اولین دیدار خانگی خود با گیتی‌پسند باید در یک شهر بی‌طرف بازی کند. کجای دنیا همچین محرومیتی وجود دارد؟ متاسفانه درگیری ها را گیتی‌پسندی ها شروع کردند و محرومیت‌ها گریبان تیم ما را گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربايجان دوشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

امسال مى خواهند گیتى پسند رو قهرمان کنند از اول معلوم بود یک کاپ و مدال بگیرند بدهند به وحید شمسایی و گیتى پسند بیخود لیگ هم برگزار نکنند این مدل قهرمانى ها دوزار ارزش نداره والسلام