کد خبر : 184409
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 11:49
-

حمایت مسئولان و تداوم فعالیت تیم فوتسال شهرداری ساوه

حمایت مسئولان و تداوم فعالیت تیم فوتسال شهرداری ساوه

تیم فوتسال شهرداری ساوه در حالی که تا ۲ سال پیش در لیگ برتر کشور حضور داشت اما حمایت های ناکافی در زمینه مالی و ضعف ساختاری و خروج ستاره های این تیم سبب شد تا در پایان رقابت ها به لیگ دسته اول سقوط کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال گذشته و پیش از آغاز مسابقات لیگ دسته اول کشور شرایطی حاکم شد که نشان می داد در میان برخی اعضای شورای شهر و شهرداری تمایل چندانی به تیمداری و ادامه فعالیت این تیم فوتسال وجود ندارد و حتی بحث واگذاری امتیاز آن هم مطرح شد.

بعد از چانه زنی های فراوان و البته پیگیری رسانه ها و مطالبات مردم که این تیم را به نوعی سرمایه اجتماعی شهر می دانستند بالاخره در روزهای منتهی به آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، شورای شهر ساوه در قالب مصوبه ای رای به ادامه حضور این تیم داد و کمیته انطباق فرمانداری هم آن را تایید کرد.

اما تیم شهرداری که زمان زیادی را برای آماده سازی و تعیین تکلیف خود از دست داده بود،  با شرایطی نه چندان مطلوب وارد مسابقات لیگ دسته اول شد اما با همین اوضاع هم نتایج خوبی کسب کرد و رتبه سوم گروه خود را به دست آوورد ولی در نهایت زور بازگشت به لیگ برتر را نداشت.

اختصاص افزون بر ۱۰ میلیارد ریال منابع مالی برای حمایت از تیم شهرداری

حالا در شرایطی قرار داریم که از نظر رخدادها و اتفاقات پیرامون این باشگاه مشابهت زیادی با شرایط سال گذشته دارد و مشکلات مالی شهرداری ظاهرا مانعی برای تاخیر در تصمیم گیری قاطع و تعیین تکلیف تیم شد اما امروز رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در گفت و گو با ایرنا از تداوم حمایت های شهرداری برای حضور این باشگاه فوتسال در رقابت های لیگ دسته اول کشور خبر داد.

«حسین ناصری» اظهار داشت: تیم فوتسال شهرداری ساوه با موافقت اعضای شورای شهر و تایید کمیته انطباق فرمانداری در لیگ امسال شرکت می کند و برای این منظور نیز افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: از امروز تعیین تکلیف کادر مربیگری و بازیکنان تیم شهرداری آغاز می شود و انتظار داریم با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات روند آماده سازی تیم با قدرت ادامه یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه اظهار کرد: این تیم سابقه درخشانی در لیگ برتر کشور دارد و امیدواریم با حمایت و همدلی مسئولان و بازیکنان و کادر فنی در پایان رقابت های امسال بار دیگر شاهد بازگشت شهرداری ساوه به لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

ناصری گفت: شورای شهر و شهرداری نسبت به تقویت ورزش فوتسال در ساوه توجه خاصی دارند که تشکیل کلاس های علمی دانش افزایی فوتسال در رده های پایه در سالن امام خمینی (ره) از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری نمونه ای از این اقدامات است.

وی گفت: تیم فوتسال شهرداری ساوه در سال گذشته با استفاده حداکثری از بازیکنان بومی وارد رقابت های لیگ دسته اول کشور شد و در گروه خود رتبه سوم را کسب کرد در حالی که هزینه های این تیم با صرفه جویی های به عمل آمده تا ۳۰ درصد کاهش یافت و امسال هم با حمایت کامل این تیم را روانه مسابقات خواهیم کرد به این امید که بتواند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

تکلیف مدیرعامل و بازیکنان تیم هرچه زودتر مشخص شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه نیز گفت: پیرو مصوبه شورای شهر برای تداوم حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ دسته اول کشور، کمیته انطباق مصوبات فرمانداری نیز حمایت از این تیم را تایید کرد.
«حامد توکلی» به ایرنا، گفت: با این حال روند آماده سازی این تیم نسبت به رقبا دارای تاخیر زیادی است و هنوز هیات مدیره، کادر فنی و سرمربی آن مشخص نشده است.
به گفته او، با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور لازم است هرچه سریعتر تکلیف بازیکنان فعلی و جذب نفرات جدید در تیم شهرداری ساوه مشخص شود.
وی گفت: لازم است مفاد اساسنامه و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری و نیز تا فرایند انتخاب مدیرعامل، سرمربی و تعیین تکلیف بازیکنان  هرچه سریعتر انجام شود.
توکلی گفت: می توان از حمایت و اسپانسری شرکت های صنعتی در زمینه تبلیغات درون سالن و روی پیراهن تیم نیز استفاده کرد تا از بار هزینه های این تیم کاسته شود.

شهرستان ساوه دارای ۲ تیم فوتسال در لیگ برتر (سن ایچ) و شهرداری در لیگ دسته اول کشور است و در کارنامه فوتسالی این شهرستان قهرمانی کشور و آسیا هم وجود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.