کد خبر : 184415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 9:38
-

کشاورز:هدفم کمک کردن به راگا است چه با بازی کردن و چه با لب خط ایستادن / تعویق لیگ همه تیم‌ها را خسته کرده است

کشاورز:هدفم کمک کردن به راگا است چه با بازی کردن و چه با لب خط ایستادن / تعویق لیگ همه تیم‌ها را خسته کرده است

 سرمربی تیم فوتسال راگا تهران، گفت: تعویق لیگ همه تیم‌ها را خسته کرده و این بلاتکلیفی بدترین معضل ماست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال راگا تهران، گفت: تعویق لیگ همه تیم‌ها را خسته کرده و این بلاتکلیفی بدترین معضل ماست.

«محمد کشاورز» در خصوص تعویق لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: به نظر من این موضوع دست فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال نیست و به ستاد مقابله با کرونا در ورزش مربوط می‌شود اما تعویق لیگ همه تیم‌ها را خسته کرده است.
وی افزود: باید برنامه‌ای ریخته شود و وضعیت لیگ از این حالت خارج شود.  این موضوع به ضرر همه تیم‌ها تمام است. تیم‌هایی که با برنامه‌تر و زودتر از دیگران تمرینات خود را شروع کرده‌اند، بیشتر آسیب می‌بینند.
سرمربی تیم فوتسال راگا تهران خاطرنشان کرد: ما کاملا برای شروع لیگ در اول آبان‌ماه آماده بودیم و تمام برنامه‌های خود را برای دیدار نخست خود انجام داده بودیم که متاسفانه با تعویق لیگ برنامه‌هایمان خراب شد. شرایط فعلی تیم راگا خوب است اما چون که زمان شروع لیگ را نمی‌دانیم کار ما سخت شده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که بازیکنان را برای چه زمانی به آمادگی ۱۰۰ درصد برسانیم.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد پیشبینی خود از لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: همیشه سعی کردیم تا در مورد تیم خود، منطقی فکر کنیم. از شروع کارمان در تیم راگا هدفمان ماندن در لیگ بود. در حال حاضر تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. تا لیگ شروع نشود، نمی‌توان نظر خاصی در مورد آن بدهیم.
وی ادامه داد: از روی نتایج دیدارهای تدارکاتی نیز نمی‌توان قضاوت کرد چراکه تیم‌ها هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند.
کشاورز در خصوص تصمیم خود برای بازی کردن در لیگ برتر فوتسال، گفت: هنوز تصمیمی نگرفتم. من هدفم کمک کردن به راگا است حالا چه با بازی کردن و چه با لب خط ایستادن. البته در تمرین پا به پای بازیکنان تمرین می‌کنم و چیزی که اهمیت دارد، موفقیت تیم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.