کد خبر : 184477
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 17:47
-

لیگ بانوان کی شروع می شود؟

لیگ بانوان کی شروع می شود؟

تکلیف لیگ بانوان مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیوع کرونا باعث شد مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل گذشته بعد از چند بار تعویق، سرانجام ۳۰ مرداد یعنی با ۶ ماه تاخیر به پایان برسد.

 بلاتکلیفی بانوان فوتسالیست

مسئولان برگزاری مسابقات سعی کردند، هر طور شده، قهرمان لیگ برتر فصل قبل را با برگزاری مسابقه معرفی کنند و با وجود برخی مخالفت‌ها این اتفاق هم افتاد، اما با گذشت بیش از ۲ ماه از پایان فصل قبل، شروع فصل جدید رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اگر چه لیگ برتر فوتسال بانوان به خوبی برگزار شد و از لحاظ فنی در سطح کیفی قابل قبولی بود، اما حالا برای شروع دوباره مسابقات، تیم‌ها و بازیکنان در سردرگمی کامل بسر می‌برند.

 شروع فعالیت رشته‌های دیگر بجز فوتسال

در این مدت مسابقات و اردو‌های ملی رشته‌های مختلف با کسب مجوز از ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در ورزش با اجرای کامل شیوه نامه‌های بهداشتی کم کم کار خود را شروع کردند، مثل لیگ هندبال، با این حال بلاتکلیف‌ترین رشته فوتسال بانوان است که هنوز نه اردویی برای تیم‌های ملی آن برگزار شده و نه خبری از اعلام برگزاری لیگ است تا حداقل باشگاه‌ها و بازیکنان تکلیف خود را بدانند.
هر چند با شروع موج سوم کرونا در کشور، برخی رشته‌ها هم برای بازگشایی فعالیت خود دست نگه داشته یا ادامه رقابت‌های خود را به تعویق انداخته اند، اما دست کم ورزشکاران و مربیان آن‌ها می‌دانند که مسابقه‌ای در کار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.