کد خبر : 184562
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 1:03
-

نجاریان:امکان برگزاری لیگ در شرایط فعلی نیست/بهترین زمان شروع لیگ اردیبهشت سال آینده است

نجاریان:امکان برگزاری لیگ در شرایط فعلی نیست/بهترین زمان شروع لیگ اردیبهشت سال آینده است

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت:بهترین زمان شروع لیگ سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با Fut5al در مورد وضعیت لیگ برتر گفت:من در جلسه هم اندیشی مدیران تاکید کردم که در آبان ماه و فصل پاییز شاهد اوج گیری کرونا هستیم اما کسی توجه نکرد و دیدیم که فعلا برگزاری مسابقات امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ باید زمان حدودی شروع لیگ را مشخص و اعلام کند تاکید کرد:باید یک تاریخ حدودی مشخص شود و یک ماه به تیم ها فرصت داده شود تا خود را برای تاریخ جدید آماده کنند.با این شرایط تیم ها هم از سردرگمی در می آیند.الان تیم ها در حال تمرین هستند اما وضعیت نامشخص است.

مدیرعامل شهروند ساری با بیان اینکه در شرایط فعلی امکان برگزاری بازی ها نیست. افزود:نظر ما و چند باشگاه دیگر این است که بازی ها به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شود تا با فروکش کردن کرونا و شاید نابودی این بیماری شرایط برای برگزاری مسابقات مناسب باشد.واقعیت این است که هیچ چیز مهم تر از سلامتی انسان ها نیست و باید تصمیم عاقلانه بگیریم.

نجاریان در پایان با بیان اینکه در یکی دوماه آینده نیز مجوز برگزاری بازی ها صادر نمی شود گفت: سازمان لیگ مقصر نیست،از یک سو تصمیم تیم ها بود که لیگ برگزار شود و از سوی دیگر ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری بازی ها با شرایط کنونی را نمی دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.