کد خبر : 184653
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 10:42
-

پیشنهاد fut5al :

برگزاری متمرکز ؛ تنها راه شروع لیگ برتر

برگزاری متمرکز ؛ تنها راه شروع لیگ برتر

با گذشت چند روز از  زمان اعلامی سازمان لیگ برای شروع لیگ ، هنوز زمان آغاز این مسابقات مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با گذشت چند روز از  زمان اعلامی سازمان لیگ برای شروع لیگ ، هنوز زمان آغاز این مسابقات مشخص نشده است.

قرار بود در ابتدای آبان ماه مسابقات لیگ برتر آغاز شود ، اما عدم اخذ مجوز ستاد کرونا شروع بازی ها را به تعویق انداخت . این در حالی است که انتظار می رفت قبل از سر رسید این زمان مسئولان سازمان لیگ فوتسال با توجیه متولیان مجوز شروع را به دست بیاورند تا دچار مشکل نشوند، اما شیوع موج سوم کرونا برگزاری لیگ برتر را در هاله از ابهام قرار داد و لغو بازی های آسیا در دو رده ملی و باشگاهی نیز روند کاری سازمان لیگ را با کندی بیشتری مواجه کرد.

این در حالی است که اکثر  تیم ها با برنامه ازماه های پیش تمرینات را آغاز و تیم های بی برنامه نیز طبق معمول کار خود را دیر آغاز کرده و حتی درخواست تعویق مسابقات را دارند!

پیش از این سازمان لیگ برگزاری مسابقات را به صورت دو گروه و رفت و برگشت پیش بینی کرده بود و مرحله دوم نیز به همین ترتیب.

برگزاری مسابقات لیگ در سایر ررشته ها نشان می دهد در شرایط کرونا امکان برگزاری با این قواعد وجود ندارد و سازمان لیگ باید در این خصوص تغییر رویه بدهد، تا مجوز ستاد کرونا در ورزش را به دست بیاورد.

برگزاری چند هفته ای لیگ والیبال ، لیگ هندبال و شروع لیگ بسکتبال به ما می آموزد که تنها راه برگزاری لیگ برتر فوتسال نیز برگزاری متمرکز خواهد بود مگر آنکه متولیان فوتسال تن به تصمیم عجیب و غریب لغو مسابقات در سال جاری بدهند!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.