کد خبر : 184684
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 13:48
-

جابری:حضور افراد بزرگی نظیر شمسایی و کشاورز باعث پیشرفت فوتسال می‌شود / مسائل درون تیمی هایپر باعث عدم حضور در پلی آف شد

جابری:حضور افراد بزرگی نظیر شمسایی و کشاورز باعث پیشرفت فوتسال می‌شود / مسائل درون تیمی هایپر باعث عدم حضور در پلی آف شد

بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر، درباره جدایی از هایپرشهر و حضور در فصل آینده فوتسال اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهرداد جابری بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر، درباره جدایی از هایپرشهر و حضور در فصل آینده فوتسال اظهار کرد: به‌دلیل مسائل مختلف از جمله شرایط مالی با هایپرشهر به توافق نرسیدیم و به‌صورت دوستانه از این تیم جدا شدم. چند پیشنهاد از جانب تیم‌های دسته یکی مطرح شده است تا به‌عنوان سرمربی به فعالیت ادامه دهم؛ البته هنوز چیزی قطعی نیست و نمی‌شود در آن زمینه صحبت کرد.
او عملکرد خوب و دور از انتظار فصل پیش خود با هایپر را تلاش کل تیم دانست و گفت: آن نتایج مختص به من نبود و تمام بازیکنان با نهایت تلاش و انرژی زحمت کشیدند تا بتوانیم از انتهای جدول فاصله گرفته و به پلی‌آف نزدیک شویم.
سرمربی سابق تیم فوتسال هایپرشهر در خصوص شکست این تیم در بازی آخر فصل گذشته لیگ برتر برابر شاهین کرمانشاه و صعود نکردن به پلی‌آف بیان کرد: می‌توانستیم به پلی‌آف هم صعود کنیم، اما مسائل درون تیمی باعث شد آن نتیجه سنگین رقم بخورد و از صعود به پلی‌آف بازماندیم تا پایان خوبی نداشته باشیم.
او در بیان تبعیض بین فوتبال و فوتسال گفت: سرچشمه آن پخش نشدن مستقیم بیشتر بازی‌ها و بی‌توجهی جامعه ورزشی است که در نهایت اسپانسر‌ها نیز به سمت فوتسال نمی‌آیند.
فوتسالیست اصفهانی ادامه داد: بودجه یک تیم فوتسال به اندازه قرارداد ۲ بازیکن فوتبالیست است و همین مسئله باعث می‌شود بازیکنان از فوتسال دلسرد شده و به فوتبال روی بیاورند.
او همچنین درباره تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: دو یا سه تیم در کورس هستند که همه بازیکنان مطرح در این تیم‌ها جمع می‌شوند و بقیه تیم‌ها از لحاظ مالی و کیفی سطح پایینی دارند.
جابری گفت: اگر بیشتر تیم‌ها با شرایط مناسب در لیگ برتر حاضر باشند بازیکنان بیشتری نیز در ایران فعالیت می‌کنند؛ زیرا اگر کرونا نبود بازیکنان بیشتری از ایران به لیگ‌هایی نظیر چین و عراق می‌رفتند.
او سطح لیگ ایران را بالا دانست و گفت: سطح لیگ برتر فوتسال همیشه بالا بوده و جزء ۵ لیگ برتر دنیا است. سال به سال بازیکنان با کیفیتی به لیگ برتر اضافه می‌شوند. فوتسال ایران همیشه پیشرفت و حرکت رو به جلو داشته است و امیدواریم سرمایه‌گذاران و حامیان مالی از فوتسال حمایت کنند.
این مربی فوتسال درباره مربیان جوان لیگ اظهار داشت: ورود افراد بزرگی نظیر شمسایی و کشاورز باعث پیشرفت فوتسال می‌شود. علم بالا و کار با مربیان بزرگ می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا سطح فوتسال ایران را بهبود ببخشند.
او در پایان برای هایپرشهر نیز آروزی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم سهمیه هایپرشهر در اصفهان بماند و جوانان اصفهانی خودشان را نشان داده و به حق خودشان در فوتسال برسند. تا زمانی که سوت آغاز لیگ برتر زده نشده است نمی‌توان درخصوص ماندن یا نماندن این تیم در لیگ برتر اظهار نظر کرد.
گفتگو:زهرا فائز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

نتایج هایپر ارتباطی با جابری نداشت
اول فصل تا هفته ششم این تیم تا رتبه پنجم هم سعود کرد چون پولهای اعضای تیم به موقع پرداخت شد.
موقع اومدن جابری هم اول چک های بازیکنا داده شده برای همین تیم دوباره انگیزه پیدا کرد.
امان از وقتی که اشخاصی ارتباط خوبی با رسانه ها دارن و اشخاصی فقط سرشون تو کار خودشونه
البته تا بوده همین بوده

ناشناس یکشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۰

بهتر این رستمی بی تجربه نبود جابری سالها در لیگ برتر بازی کرده رستمی تو کوچشون هم بازی نکرده دمه آقای جابری گرم تیم را لیگ برتر حفظ کرد