کد خبر : 184666
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 11:31
-

موج سوم کرونا و تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر فوتسال

موج سوم کرونا و تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر فوتسال

با توجه به موج سوم بیماری کرونا امکان دارد تغییراتی در شیوه برگزاری لیگ برتر فوتسال ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود اینکه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود فصل جدید این رقابت‌ها از اول آبان شروع می شود با این حال عدم صدور مجوزهای لازم باعث شد تا برگزاری این مسابقات به تعویق افتاده و هنوز هم زمان آن مشخص نباشد. بر اساس تصمیم سازمان لیگ فوتسال به دلیل شرایط کنونی مقرر شد بازی‌های این فصل لیگ برتر در دو گروه ۷ تیمی برگزار شود و سه تیم برتر هرگروه برای تعیین تیم قهرمان راهی مرحله بعد شوند اما شاید سازمان لیگ ناچار شود برای کاهش تعداد بازی‌ها بار دیگر تغییراتی در شیوه آن ایجاد کند.

پیش از این قرار بود بازی‌های مرحله اول به صورت مجتمع برگزار شود که با درخواست خود باشگاه‎ها این قضیه منتفی و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت شد اما حالا شنیده می‌شود پیشنهادی به سازمان لیگ فوتسال داده شده تا شبیه به لیگ والیبال، مسابقات فوتسال نیز حداقل در مرحله اول به صورت مجتمع برگزار شود.

برگزاری بازی‌ها به میزبانی شهرهایی که کمتر درگیر کرونا هستند از جمله این پیشنهادات است مثل جزیره کیش که چندروزی  میزبان کنسرت‌های موسیقی هم بود و پیشنهاد خوبی برای برگزاری بازی‌های مرحله اول لیگ برتر است تا تیم ها بازی‌های رفت و برگشت خود را با فاصله زمانی اندک در یک شهر بی طرف که شرایط بهتری دارد برگزار کرده و در مرحله بعدی به صورت رفت و برگشت با هم بازی کنند. با این شرایط احتمالا بتوان بازی‌های لیگ برتر را زودتر شروع کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.