کد خبر : 184694
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 7:56
-

صبوری:کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت/جوانی و تجربه را در کنار هم داریم

صبوری:کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت/جوانی و تجربه را در کنار هم داریم

سرمربی تیم فوتسال فردوس نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: نسبت به سال گذشته تغییرات بسیار زیادی در تیم صورت گرفته و تیمی بسیار جوان راهی مسابقات خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری عنوان کرد: نزدیک به ۱۴ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و برای نتیجه گیری مناسب از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به حضور تیم های مدعی در گروه اول کار بسیار سختی در پیش رو خواهیم داشت اما تمام تلاشمان این است که نتیجه ای در خور شأن استان قم کسب کنیم.

سرمربی فردوس قم اظهار داشت: هدف تیم فردوس ارائه بازی های خوب و تماشایی و سپس کسب نتایج قابل قبول است، و در تلاش هستیم تا با تمرینات فشرده به شرایط ایده آل برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به پایین بودن میانگین سنی بازیکنان تیم هماهنگی و کسب تجربه برای این بازیکنان مستلزم زمان است و ما نیز سعی بر این داریم تا بازیکنان جوان با تمرین در کنار با تجربه های تیم از تجربه آن ها استفاده کرده و به پختگی لازم برسند.

صبوری تصریح کرد: جوانانی که به تازگی با تیم قرارداد امضا کرده اند بسیار با استعداد و آینده دار هستند و امیدوار هستیم که با استفاده از انگیزه جوانان و تجربه قدیمی های تیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.