کد خبر : 184738
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 14:01
-

قلی زاده:تعویق لیگ برتر برای فوتسال و تیم ملی مطلوب نیست/میانگین سنی فردوس قم زیر۲۳ سال است

قلی زاده:تعویق لیگ برتر برای فوتسال و تیم ملی مطلوب نیست/میانگین سنی فردوس قم زیر۲۳ سال است

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم گفت: بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی از پیراهن جدید تیم فردوس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی‌زاده اظهار کرد: تیم فردوس از مهر ماه زیر نظر کادر فنی خود استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را زده و منتظر مشخص شدن زمان آغاز بازی‌ها از سوی کمیته فوتسال است.

وی در ادامه راجع به شروع نشدن لیگ در موعد مقرر و تعویق آن به دلیل کرونا، تصریح کرد: به عنوان عضو خانواده بزرگ فوتسال ایران این تعویق را به نفع فوتسال کشور نمی‌دانم، تعویق لیگ برتر در مجموع برای فوتسال و تیم ملی مطلوب نیست، اما فرصت بیشتری به ما برای آماده شدن تیم داد.

مدیر عامل تیم فوتسال فردوس قم اضافه کرد: تیم ما با کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی در کنار چند فوتسالیست غیر بومی که برای تکمیل تیم جذب شده‌اند در لیگ جدید به میدان می‌رود، البته این را هم بگویم که یک تیم جوان ولی با انگیزه داریم که میانگین سنی آن زیر ۲۳ است.

قلی‌زاده افزود: باید از مدیریت ورزش‌دوست مجتمع فردوس قدردانی کنم که در این اوضاع کرونایی و بحران اقتصادی، به فوتسال قم خدمت بزرگی کرده‌ و علاوه بر حمایتی که انجام می‌دهند، مشتاقانه اخبار و نحوه آماده‌سازی تیم را پیگیر هستند که این روحیه مجموعه تیم را بالا برده و همه ما را با انگیزه‌تر کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی باشگاه برای رونمایی از پیراهن جدید تیم، تصریح کرد: در فوتبال و فوتسال حرفه‌ای دنیا این اقدامی است که باشگاه‌ها به احترام هواداران خود و رسانه‌ها در شروع هر فصل از پیراهن جدید خود رونمایی می‌کنند، ما هم این برنامه را برای روز فرخنده هفدهم ربیع‌الاول برنامه‌ریزی کرده بودیم که وقتی متوجه شدیم ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌های جدیدی را در نظر گرفته، این برنامه را به زمان دیگری موکول کردیم که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است: بعد از جلسه هماهنگی مسابقات فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال با حضور نمایندگان تیم‌ها در جمع مسوولان سازمان لیگ و کمیته فوتسال مهر ماه برگزار شد و قرار بود ۱۴ تیم حاضر در مسابقات این فصل در دو گروه ۶ تیمی بازی‌های فصل جدید را از اول آبان ماه آغاز کنند اما تداوم شیوع کرونا شروع لیگ را به تعویق انداخته است و احتمالا این لیگ از آذر ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.