کد خبر : 184877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 11:50
-

ثبات تیمی، برگ برنده نماینده ساوه در لیگ برتر فوتسال

ثبات تیمی، برگ برنده نماینده ساوه در لیگ برتر فوتسال

سن ایچ ساوه به عنوان نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال حضور دارد و توانسته با ثبات کادر فنی و بازیکنان خود به موفقیت‌های خوبی برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فوتسال به عنوان یکی از مهیج‌ترین رشته‌های ورزشی در دنیا مطرح شده و ایران نیز طی سال‌های گذشته همواره جزو قدرت‌های آسیا و حتی جهان بوده است. همین باعث شده تا شرکت‌های خصوصی علاقه خاصی به حضور در لیگ های فوتسال داشته باشند که لیگ برتر ایران نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.

شرکت سن‌ایچ به عنوان یکی از پرچمدارهای این موضوع در فوتسال ایران توانسته به نتایج قابل قبولی برسد تا شور خاصی در شهر ساوه و استان مرکزی ایجاد کرده باشد.

این تیم در سال ۱۳۹۶ پس از قرار گرفتن در رتبه اول گروه یک لیگ دسته اول و برتری در دو بازی رفت و برگشت در مرحله حذفی برابر باشگاه مبل کریمی البرز، به لیگ برتر صعود کرد.

اگر نگاهی گذرا به نیمکت این باشگاه لیگ برتری داشته باشیم، متوجه ثبات کادر فنی و حتی بیشتر بازیکنان هستیم که نشان می‌دهد مدیریت باشگاه مسیر درستی را پشت سر گذاشته است.

نماینده ساوه فصل گذشته توانست با هدایت جواد اصغری مقدم ستاره اسبق فوتسال کشور نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کند که همین باعث شد برای سومین سال پیاپی سکان هدایت سن‌‌ایچی‌ها به دستان این مربی جوان سپرده شود.

البته لیگ برتر این روزها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و تاریخ برگزاری دقیق آن مشخص نیست اما سن‌ایچ به عنوان اولین تیم تمرینات خود را جهت حضور در لیگ پیش رو آغاز کرد و حتی با برگزاری اردوی در نوشهر خود را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده‌اند.

شاگردان اصغری مقدم این روزها مشغول انجام بازی‌های تدارکاتی هستند تا به اوج آمادگی برسند. با توجه به برنامه‌ریزی ویژه، پیش‌بینی می‌شود ساوه‌ای ها فصلی بسیار خوب در پیش داشته و حتی بتوانند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشند. باید دید سرنوشت این مجموعه باثبات در فصل پیش رو چه خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.