کد خبر : 185106
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 15:02
-

سرمربی ملی حفاری: برگزاری پلی‌اف لیگ، به سود فوتسال بانوان نیست

سرمربی ملی حفاری: برگزاری پلی‌اف لیگ، به سود فوتسال بانوان نیست

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت پلی آف، سودی برای فوتسال بانوان ندارد و علاوه بر افزایش هزینه‌ها، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را بیشتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی بیان کرد: اگر قرار باشد مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود بهتر است که مرحله پلی‌آف حذف شود. تیم‌ها در یک فرآیند چند ماهه با هم بازی می‌کنند و عیار آنها مشخص می شود. در مرحله پلی آف ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و آسیب دیدگی ها بیشتر شود که به سود تیم‌ها و بازیکنان نیست.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا مجوز برگزاری تمرینات را نداریم و هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری مسابقات را نداده است اما با این وجود ما تمریناتمان را به صورت انفرادی دنبال می‌کنیم.

چند بازیکن جذب کردیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: تاکنون سه تا چهار بازیکن برای تیم جذب کرده و بسیاری از بازیکنان گذشته خود را حفظ کردیم. خوزستان سرشار از بازیکنان مستعد است که اولویت ما استفاده از آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم هایی همچون سایپا، هیات خراسان رضوی و مس رفسنجان جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم. فصل گذشته اگر با شیوع کرونا روبه رو نمی‌شدیم، می‌توانستیم به دیدار پایانی مسابقات صعود کنیم اما متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا عنوان سوم را کسب کنیم.

بارانی با بیان اینکه فوتسال بانوان ایران نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته و می توانیم در تورنمنت‌های بین‌المللی حرف بسیاری برای گفتن داشته باشیم گفت: فصل گذشته بسیاری از بازیکنان مطرح فوتسال بانوان کشور در چند تیم پخش شده بودند و این موضوع زیبایی مسابقات را دوچندان کرده بود.

وی افزود: باشگاه ملی حفاری امکانات بسیار خوبی در اختیار ما قرار داده و این موضوع یکی از عوامل موفقیت این تیم در کشور است که جا دارد از مسوولان این باشگاه تشکر کنم.

وی گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان  مشخص شود تا شاهد رقابتی جذاب و دیدنی بین سایر تیم‌ها باشیم. بازیکنان ما از انگیزه خوبی برخوردار هستند و امیدوارم به آنچه که مستحق آن هستیم، برسیم.

رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در نهایت چهار تیم برتر جواز حضور به مرحله پلی آف را دریافت کردند.

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را داشته و در این فصل شانس‌ قهرمانی دارد.

گفته می‌شود مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از آذر امسال آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.