کد خبر : 185124
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 13:27
-

در گفتگو با fut5al

جابری: هر هفته پیگیر مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ برتر هستیم/دائما به ما می گویند در حال بررسی است/اسد مسجدی صدور مجوز را مکتوب به ما بدهد/تا الان هیچ مجوزی صادر نشده است

جابری: هر هفته پیگیر مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ برتر هستیم/دائما به ما می گویند در حال بررسی است/اسد مسجدی صدور مجوز را مکتوب به ما بدهد/تا الان هیچ مجوزی صادر نشده است

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر و همچنین انتقاداتی که نسبت به تاخیر در برگزاری این رقابتها می شود گفت: ما هر هفته پیگیر مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ برتر فوتسال هستیم اما این مجوز تاکنون صادر نشده است.

جابری ادامه داد:ما در خواست خود را به دبیر کل فدراسیون داده ایم و آنها هم در این زمینه مکاتباتی با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال داشته اند.از ۱۳ شهریور به بعد ابلاغیه تازه ای برای لیگ برتر فوتسال نیامده و هر هفته به ما اعلام می کنند که در دست بررسی است.

سرپرست سازمان لیگ با بیان اینکه پروتکلی ۴۰ صفحه ای از سوی فدراسیون فوتبال برای مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای رشته فوتسال تدوین و ارسال شد افزود: با وجود ارسال این پروتکل هنوز پاسخی به درخواست های ما داده نشده و منتظریم تا تعیین تکلیف شود.

جابری در مورد انتقاداتی که به تعلل و عدم پیگیری سازمان لیگ در مورد برگزاری مسابقات می شود گفت:ما هر هفته در این زمینه استعلام ها را می گیریم و شنبه این هفته هم استعلام گرفتیم اما همچنان به ما می گویند لیگ فوتسال در دست بررسی است.

سرپرست سازمان لیگ در مورد جلسه با اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:نمی دانم این خبر چطور منشر شده است چون هیچ جلسه ای نبوده است و با توجه به اینکه ایشان رئیس فدراسیون است طبیعتا با رئیس فدراسیون جلسه می گذارد.

وی در پایان در مورد اینکه اسد مسجدی در گفتگوی خود با پایگاه خبری فوتسال ایران و همچنین برنامه فوتبال برتر از بلامانع بودن برگزاری مسابقات فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داده بود گفت: آقای اسد مسجدی باید این مجوز را به صورت مکتوب در اختیار ما بگذارد که تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.