کد خبر : 185173
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 18:32
-

صانعی، عمادی و فلاح ؛ گزینه های جانشینی هاشم زاده

صانعی، عمادی و فلاح ؛ گزینه های جانشینی هاشم زاده

کمیته فوتسال به دنبال جانشین مربی مستعفی تیم ملی هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بعد از آنکه محمد هاشم زاده مربی تیم گیتی پسند اصفهان تصمیم گرفت از کادر فنی تیم ملی جدا شده و به عنوان دستیار در کنار وحید شمسایی (سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان) قرار بگیرد، کمیته فوتسال در تلاش است تا یک مربی جدیدی را در کنار ناظم الشریعه قرار داده تا کادر فنی با ترکیب کامل پا به مسابقات جام ملت‌های آسیا بگذارد. با وجود اینکه رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به تعویق افتاده است همین فرصت بسیار خوبی را برای اعضای کمیته فوتسال به وجود آورده تا در بهترین زمان ممکن بتوانند مربی با دانشی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کنند.

از افراد مختلفی، چون علی صانعی، رضا فلاح و مصطفی عمادی به عنوان دستیار ناظم الشریعه در تیم ملی یاد می‌شود، اما هنوز هیچ کدام از این نام‌ها قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که کمیته فوتسال به سراغ گزینه‌های دیگری برود. صانعی هم اکنون هدایت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال‌های کشورمان را بر عهده دارد و بعید به نظر می‌رسد که به عنوان مربی در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کند. رضا فلاح سابقه مربیگری در خارج از کشورمان و تیم واموس اندونزی را در کارنامه خود دارد و از همین رو در رشته فوتسال از دانش بسیار خوبی برخوردار است.

همچنین مصطفی عمادی که چندی پیش از سوی کمیته فوتسال به عنوان سرمربی تیم ملی ۲۳ سال‌ها انتخاب شد و با وجود اینکه هنوز مشخص نشده آیا این تیم تشکیل می‌شود یا خیر، به همین دلیل کمیته فوتسال تصمیم دارد تا زمان مشخص شدن وضعیت تیم ملی ۲۳ سال ها، عمادی را به عنوان دستیار در کنار ناظم الشریعه قرار دهد.

منبع: yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.