کد خبر : 185149
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 8:54
-

صدقیانی زاده: سرمربی تیم‌ملی در لیگ برتر هم کارنامه درخشانی دارد/ امسال هم به سکو فکر می‌کنیم

صدقیانی زاده: سرمربی تیم‌ملی در لیگ برتر هم کارنامه درخشانی دارد/ امسال هم به سکو فکر می‌کنیم

بازیکن تیم فوتسال سایپا گفت: سرمربی تیم‌ملی در لیگ برتر هم کارنامه درخشانی دارد، امسال هم به سکو فکر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرزو صدقیانی‌زاده، بازیکن تیم فوتبال سایپا، درباره تمدید قرارداد خود با نارنجی پوشان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سال گذشته فصل خوبی را با سایپا سپری کردم امسال هم خوشبختانه از این تیم پیشنهاد داشتم که در نهایت تصمیم بر این شد که قراردادم را تمدید کنم. البته فعلا تکلیف لیگ فوتسال مشخص نیست و این اتفاق اصلا به صلاح فوتسال ایران که در آسیا جایگاه خوبی دارد مناسب نیست.

او اضافه کرد: این روزها لیگ فوتبال بانوان قرعه‌کشی شده است ولی فوتسال مدت‌هاست که به حال خود رها شده است. قطعا این امر به تیم‌ملی هم آسیب جدی وارد می‌کند چون دیگر بازیکنان با آمادگی لازم وارد اردوهای تیم‌ملی نخواهند شد. هر چند قرار بود این هفته جلسه‌ای برای تعیین تکلیف لیگ بانوان برگزار شود ولی از برگزاری و یا عدم برگزاری این جلسه در جریان نیستم.

بازیکن سایپا با اشاره به تغییر کادر فنی تیم توضیح داد: همانطور که گفتم ما فصل گذشته لیگ خوبی را با خانم اردلان سپری کردیم من به شخصه خیلی چیزها از او یاد گرفتم ولی امسال خانم یاری هدایت تیم را بر عهده دارند. شهناز یاری علاوه بر این که سرمربی تیم‌ملی است، سال‌ها نیز در لیگ برتر حضور موفقی داشته بنابراین هدف‌ ما تغییری نکرده و امسال هم برای سکو تلاش خواهیم کرد.

عضو تیم‌ملی فوتسال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیگ فوتسال هم مانند سایر رشته‌های سالنی به‌صورت متمرکز برگزار شود چون واقعا کشور به لحاظ ویروس کرونا شرایط مطلوبی ندارد، این روش خطر کمتری دارد و هم کم هزینه‌تر است برای باشگاه‌ها، البته انتظار می‌رود این فصل تعداد بازی‌ها هم کم شود چون در این وضعیت برگزاری پلی‌آف مناسب نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.