کد خبر : 185138
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 8:07
-

فردوس؛ ناجی قم برای حضور در لیگ برتر فوتسال

فردوس؛ ناجی قم برای حضور در لیگ برتر فوتسال

نماینده استان قم با نام فردوس و با هدایت حسین صبوری بازیکن و مربی سابق تیم‌های قمی در لیگ برتر پیش رو به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان قم همیشه به عنوان یکی از کارخانه‌‌های بزرگ بازیکن سازی فوتسال کشور مطرح بوده است. اگر نگاهی گذرا به لیگ برتر فوتسال کشور بیاندازیم متوجه حضور تعداد بالای بازیکنان قمی در این لیگ می‌شویم که این موضوع نشان از استعداد خاص و برنامه ریزی درست دارد، اما مشکلات مالی نیز همواره در این رشته ورزشی بیداد می‌‌کند و همین موضوع هم بر روی فوتسال قم تاثیرگذاشته و آن‌ها را از قهرمانی دور می‌کند.

نماینده‌های استان قم در لیگ برتر فوتسال همیشه سایر تیم ها را آزار داده‌اند و جزو تیم‌های قابل احترام بوده‌‌اند، قمی ها فصل گذشته با محمد سیما نیز توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند اما قرمزپوشان فاصله زیادی تا قهرمانی در لیگ برتر داشتند.

 پس از پایان یافتن فصل گذشته مشکلات مالی فراوانی برای این مجموعه ایجاد شد تا جایی که مدیران باشگاه تصمیم بر فروش سهمیه آن به خارج از استان گرفتند، اما پس از رایزنی‌‌های فراوان تصمیم بر حفظ تیم شد و مذاکراتی با مجموعه‌‌‌‌های مختلف صورت گرفت.

مجموعه محمدسیما به دلیل مشکلات مالی توانایی ادامه حمایت از این رشته پرهیجان را نداشت و به همین دلیل مجتمع تجاری فردوس اسپانسر تیم لیگ برتری این استان را در اختیار گرفت تا ناجی فوتسال قم شود.

باشگاه فردوس با حفظ اکثر بازیکنان فصل گذشته محمدسیما و جذب چند بازیکن به دنبال ثبات فنی تیم بود و در حال حاضر آنها خود را جزو مدعیان صعود به مرحله بعد می‌دانند‌.

انتظار می‌رود در شرایط اقتصادی کنونی از بخش‌های خصوصی حاضر در ورزش از سوی مدیران استانی حمایت به عمل آید چرا که از نقطه نظر فرهنگی هم آنها شور و نشاط خاصی برای مردم جامعه ایجاد می‌کنند.

باید منتظر بود و دید مجتمع تجاری فردوس در اولین تجربه رسمی خود چه عملکردی در لیگ برتر فوتسال کشور از خود به جای خواهد گذاشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.