کد خبر : 185196
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 12:49
-

مس در وضعیت خوبی قرار ندارد

افضل:با برگزاری جام ملت‌ها در فروردین ،بازی‌های لیگ چه زمانی شروع می شود؟/سازمان لیگ تکلیف مسابقات را هر چه زودتر مشخص کنند/ نمی‌دانم که فصل بعد در چه پستی کار می کنم؟

افضل:با برگزاری جام ملت‌ها در فروردین ،بازی‌های لیگ چه زمانی شروع می شود؟/سازمان لیگ تکلیف مسابقات را هر چه زودتر مشخص کنند/ نمی‌دانم که فصل بعد در چه پستی کار می کنم؟

سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره حواشی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم برای حضور در فصل بعد لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در وضعیت خوبی قرار ندارد. از چهارشنبه هفته گذشته تمام سالن‌های ورزشی تبریز تعطیل است و ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش اجازه هیچ گونه فعالیت ورزشی را نمی دهد. در هر صورت امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود تا ما بتوانیم تمرین کنیم.

سازمان لیگ و کمیته فوتسال تکلیف مسابقات لیگ را هر چه زودتر مشخص کنند

سرمربی سابق مس سونگون بیان داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر نه تنها به تیم ما بلکه به تمام تیم‌هایی که تمرینات خود را به موقع شروع کرده اند ضربه سنگینی زده است. البته بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را تعطیل نکرده اند و با قدرت خود را برای حضور در مسابقات فصل بعد آماده می‌کنند. امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته فوتسال اعلام کنند که چه زمانی می‌خواهند بازی‌ها را شروع کنند.

افضل افزود: بهتر است همان اول تکلیف تیم‌ها را مشخص کنند. بگویند لیگ تعطیل است یا اینکه در فلان تاریخ شروع می‌شود. جالب است اول اعلام کردند که بازی‌ها اول آبان شروع می‌شود و در حال حاضر می‌گویند ممکن است لیگ آذر ماه شروع شود.

اگر جام ملت‌ها فروردین برگزار شود، بازی‌های لیگ چه زمانی شروع می شود؟

او گفت: خوشبختانه کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا را مشخص کرد. قرار است این بازی‌ها فروردین ماه شروع شود. اگر قرار باشد جام ملت‌ها فروردین برگزار شود، بازیکنان تیم ملی هم از یک ماه قبل یعنی اسفند ماه باید به طور کامل در اختیار کادر فنی باشند. حالا سوال من اینجا است که بازی‌های لیگ قرار است چه زمانی شروع شود و به پایان برسد؟ این همان بلاتکلیفی است که گفتم.

سرمربی مس سونگون درباره اینکه آیا فصل بعد به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت خواهد کرد اظهار داشت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. من خودم هم نمی‌دانم که قرار است فصل بعد در چه پستی کار کنم. تا وقتی که تاریخ مسابقات لیگ برتر مشخص نشود نمی‌توانیم تصمیم درستی بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.