کد خبر : 185340
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 - 16:48
-

دوستان در مورد دیدار با برزیل صحبت کردند

پرهیزکار: شاید با قهرمان جهان زمستان بازی کنیم/ برای برگزاری بازی تدارکاتی حق انتخاب نداریم /برای روز فیفا بهمن و اسفند برنامه ریزی می کنیم

پرهیزکار: شاید با قهرمان جهان زمستان بازی کنیم/ برای برگزاری بازی تدارکاتی حق انتخاب نداریم /برای روز فیفا بهمن و اسفند برنامه ریزی می کنیم

رئیس کمیته فوتسال از برنامه های تیم ملی فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره اینکه AFC اعلام کرد جام ملت‌های فوتسال آسیا ۳ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این تنها زمانی بود که به کویتی‌ها داده شد تا پروتکل‌های بهداشتی و شرایط برگزاری مسابقات را آماده کنند. پیش‌تر برای برگزاری دیدارهای دوستانه برنامه‌ریزی کردیم و تیم ملی ایران به مرز آمادگی رسید، اما بازی‌ها به تعویق افتاد و تیم اذیت شد. تعویق چند باره مسابقات باعث دلسردی بازیکنان و کادر فنی شده و امیدوارم تا فروردین، شرایط شیوع کرونا بهتر شود.

برای جام ملت‌های آسیا پروتکل‌های قوی نوشته شده است
وی درباره پروتکل‌های بهداشتی جام ملت‌های آسیا و عدم حضور تماشاگران در مسابقات تصریح کرد: در روزهای اخیر جلساتی در AFC برگزار شد که پروتکل‌های بسیار قوی نوشته شده است و در مرحله تأیید قرار دارد. این پروتکل‌ها بیشتر برای کشور میزبان است و فکر می‌کنم مسابقات در تاریخ اعلام شده برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به کشور میزبان بابت هزینه‌های مسابقات کمک می‌کند. بعید می‌دانم تماشاگران بتوانند در جام ملت‌های آسیا به سالن بیایند و مسابقات بدون آنها، شور و هیجان خاصی ندارد.

اردوهایی در میان لیگ برتر تدارک می‌بینیم
رئیس کمیته فوتسال در مورد تدارک این کمیته برای آماده‌سازی تیم ملی ایران برای مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: جلسه خوبی با اعضای کمیته پزشکی و هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار شد و امیدوارم لیگ فوتسال را مانند سایر رشته‌ها، با کمک وزارت بهداشت آغاز کنیم. با شروع لیگ، بازیکنان آمادگی خود را کسب می‌کنند و اردوهایی در خلال برگزاری لیگ برتر برای آماده‌سازی تیم ملی فراهم می‌کنیم. در بهمن و اسفند هم فیفادی داریم و بازی‌های دوستانه‌ای تدارک می‌بینیم.

تلاش می‌کنیم دیدارهای تدارکاتی به صورت ۲ بازی رودررو یا تورنمنت داشته باشیم
پرهیزکار درباره هماهنگی دیدارهای دوستانه برای شاگردان محمد ناظم‌الشریعه گفت: زمانی که قرار بود جام ملت‌های آسیا آبان برگزار شود، با کشورهایی صحبت کردیم که در ادامه این بازی‌ها لغو شدند. منتظر اعلام زمان جدید بودیم که بر اساس تاریخ جدید باید برنامه‌ریزی کنیم. این هفته تلاش می‌کنیم که دیدارهای دوستانه‌ای به صورت دو بازی رودررو یا تورنمنت داشته باشیم.

باید ببینیم آرژانتین تمایل دارد زمستان با ما بازی کند یا خیر
وی راجع به دیدار دوستانه تیم ملی ایران با برزیل و آرژانتین بیان کرد: من درباره بازی با برزیل من صحبت نکردم و یکی از دوستان درباره آن صحبت کرد. قرار بود فروردین با آرژانتین بازی کنیم که باید مذاکره کنیم و ببینیم این کشور تمایل دارد بهمن یا اسفند با ما بازی کند یا خیر. باید با یکدیگر به توافق دوجانبه برسیم. سفر به این کشور باید مسافت زیادی را طی کنیم و هزینه زیادی دارد. نمی‌توانم از کشور خاصی برای دیدار تدارکاتی نام ببرم و قرار است برنامه ناظم‌الشریعه را بررسی کنیم تا این کار را انجام دهیم.ر

برای برگزاری بازی تدارکاتی حق انتخاب نداریم، اما می‌خواهیم به مصاف تیمی برویم که به ما کمک کند

  • رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی از قاره آسیا برای بازی تدارکاتی شاگردان ناظم‌الشریعه در نظر گرفته شده است یا سایر قاره‌ها، اظهار داشت: ترجیح می‌دهیم با تیم آسیایی بازی نکنیم، اما شرایط به گونه‌ای نیست که خودمان انتخاب کنیم. بسیاری از کشورها درگیر کرونا هستند و نمی‌توانند رفت و آمدی داشته باشند. محدودیت پروازی هم وجود دارد و ما خیلی حق انتخاب نداریم. با این حال تلاش می‌کنیم با تیمی بازی کنیم که به ما کمک کند، نه اینکه ما به آنها کمک کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.