کد خبر : 185348
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 8:06
-

اعتراض سرمربیان لیگ برتری فوتسال به وضعیت نامشخص لیگ

اعتراض سرمربیان لیگ برتری فوتسال به وضعیت نامشخص لیگ

چند تن از سرمربیان لیگ برتری فوتسال نسبت به وضعیت نامشخص مسابقات فصل بعد لیگ معترض هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود از ۱۰ آبان ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سازمان لیگ فوتسال هم تصمیم گرفت این رقابت‌ها را به تعویق انداخته و آن طور که شنیده می‌شود اگر مشکلی پیش نیاید مسابقات به احتمال زیاد از ۱۰ آذر ماه شروع خواهد شد. هر چند این خبر هنوز از سوی مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال تایید نشده و آن‌ها فعلا منتظر هستند تا ببینند ستاد ملی مبارزه با کرونا چه زمانی مجوز شروع مسابقات لیگ را صادر می‌کند. این در حالی است که اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی چندی پیش اعلام کرد: «ما مجوز تمامی رشته‌های ورزشی را صادر کرده ایم و فوتبال و فوتسال می‌توانند لیگ‌های خودشان را کم کم شروع کنند»

گویا این مجوز شامل فوتسال نشده و رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال که مثل فوتسال در سالن برگزار می‌کنند به راحتی لیشگان را آغاز کرده و بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود، اما فوتسال همچنان اندر خم یک کوچه است و هنوز مشخص نیست رقابت‌های لیگ برتر از چه زمانی شروع می‌شود. بیشتر باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با این باور که مسابقات لیگ از اوایل آبان ماه شروع می‌شود تمریناتشان را از اواسط شهریور آغاز کرده اند، اما وقتی متوجه شدند که این بازی‌ها به تعویق افتاده دچار سردرگمی شده و چند تن از سرمربیان باشگاه‌ها از این وضعیت به وجود آمده بسیار معترض هستند.

شمسایی: فوتسال هم می‌تواند به مانند دیگر رشته‌های سالنی لیگ خود را شروع کند

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خیرنگار ما درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: باوجود محدودیت‌هایی که به خاطر کرونا گذاشته شده ما کار خودمان را به خوبی جلو می‌بریم و چاره‌ای به غیر از این نداریم و مجبور هستیم که خود را برای مسابقات لیگ به خوبی آماده کنیم. همچنین فوتسال نباید از سایر رشته‌ها عقب بماند. لیگ‌های بسکتبال، کشتی، فوتبال و والیبال شروع شده اند و فوتسال هم مانند این ورزش‌ها رشته‌ای است که در سالن انجام می‌شود و می‌تواند لیگش را برگزار کند. به هر حال امیدوارم سازمان لیگ تاریخ مسابقات لیگ برتر را هر چه زودتر مشخص کند.

افضل: سازمان لیگ تکلیف رقابت‌های فوتسال را مشخص کند

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت درباره به تعویق افتادن رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر نه تنها به تیم ما بلکه به تمام تیم‌هایی که تمرینات خود را به موقع شروع کرده اند ضربه سنگینی وارد کرده است. البته بیشتر تیم‌ها تمرینات خود را تعطیل نکرده اند و خود را برای حضور در مسابقات فصل بعد آماده می‌کنند. به هر حال امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته فوتسال اعلام کنند که چه زمانی می‌خواهند بازی‌ها را شروع کنند.

او افزود: بهتر است همان اول تکلیف تیم‌ها را مشخص کنند و بگویند لیگ تعطیل است یا اینکه در فلان تاریخ شروع می‌شود. جالب است اول اعلام کردند که بازی‌ها آبان شروع می‌شود واکنون می‌گویند ممکن است لیگ آذر ماه شروع شود.

جابری: منتظر هستیم تا ستاد مبارزه با کرونا مجوز بازی‌ها را صادر کند

آرش جابری سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد که سازمان لیگ فوتسال هنوز موفق نشده مجوز بازی‌های لیگ را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کند و آن‌ها منتظر هستند تا ابتدا مجوز صادر شود و بعد از آن تاریخ شروع مسابقات لیگ مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.