کد خبر : 185354
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 12:19
-

تاجیک: احتمال واگذاری تیم هایپرشهر وجود دارد/ متاسفانه کسی در باشگاه پاسخگوی ما نیست

تاجیک: احتمال واگذاری تیم هایپرشهر وجود دارد/ متاسفانه کسی در باشگاه پاسخگوی ما نیست

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر درباره احتمال واگذاری امتیاز این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تاجیک سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهردرباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: مسئولان باشگاه هایپرشهر یک ماه قبل با من تماس گرفتند و از من برنامه خواستند. من هم طبق عرف برنامه‌های خودم را برای آن‌ها ارسال کردم. بعد از چند روز مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که ما در جلسه هیئت مدیره به این نتیجه رسیدیم که از بین گزینه‌ها شما را به عنوان سرمربی فصل بعد تیم انتخاب کنیم. روزی که من به باشگاه هایپرشهر رفتم متاسفانه برادر حسن زاده (مدیرعامل باشگاه هایپر شهر شاهین شهر) فوت کرده بود. به همین دلیل قرار شد من با بحرینی قائم مقام حسن زاده به صورت حضوری صحبت‌ کنم.

قرار بود پیش قرارداد در تمرینات پرداخت شود

او افزود: ۲ روز از آغاز تمرینات ما گذشته بود و طبق توافق قرار بود مسئولان باشگاه از طریق هیئت فوتبال اصفهان مبلغ پیش قرارداد کادر فنی و بازیکنان جدید و قدیم تیم را پرداخت کنند، اما متاسفانه این امر عملی نشد و باشگاه به ما اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات مالی حساب باشگاه بسته شده و حتما باید خود حسن زاده حضور داشته باشد.

احتمال واگذاری تیم وجود دارد

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر درباره اینکه آیا امتیاز این تیم برای فصل بعد واگذار خواهد شد بیان کرد: من هفته گذشته با حسن زاده مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای داشتم و در آنجا به او گفتم که هر چه زودتر تکلیف تیم را برای فصل بعد مشخص کند. حتی به او گفتم که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده ام و اگر وضعیت تیم برای فصل بعد مشخص نشود ممکن است با آن‌ها مذاکره کنم. حسن زاده در جواب به من گفت که به خاطر از دست دادن برادرم فعلا در شرایط روحی خوبی قرار ندارم و این احتمال وجود دارد که امتیاز تیم واگذار شود.

تاجیک بیان کرد: متاسفانه کسی در باشگاه پاسخگوی ما نیست و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

تعویق رقابت‌های لیگ به ضرر فوتسال است

سرمربی تیم هایپرشهر در پاسخ به این سوال که آیا تعویق مسابقات لیگ برتر به نفع تیم شما شده است اظهار داشت: من نمی‌توانم به صورت شخصی به این موضوع پاسخ دهم، زیرا بیشتر تیم‌ها مثل مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه هزینه‌ زیادی کرده اند. این تعویق قطعا به فوتسال کشورمان ضربه می زند و تیم ملی هم دچار مشکل می‌شود.

تاجیک تاکید کرد: مسئولان فوتسال باید بازی‌های لیگ برتر را هر چه زودتر آغاز کنند تا تیم‌ها از این بلاتکلیفی خارج شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

تو رو دیگه چى میگى؟؟!! اصلا تا حالا مربى بودى؟!! کدام تیّم هاى دیگر تو رو میخواهند؟!! این تیم داغون هم کسى نمى رفت به تو گفتند بیا تا صندلى خالى نباشه عجب فوتسال داغونى داریم ما!!!

دوستدار شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

اصفهانیه عزیز آقای نام!!!
تیم داغونی که کسی نمی‌رفت همون دوستای خودت مثل جابری و صادقی و دوستان داشتن خودشونو میکشتن که برن و لجت گرفته به شماها باج ندادن و خودتو اذیت نکن زیاد،
ضمنا یکم از دوستات مشورت بگیر رزومه آدما رو بخون برات بد نیس چون فردا میفرستنت توی دومتر جا و اونوقت این دنیا که جیره خوار بودی و اون دنیا هم قیر داغ میریزن یه جاییت، بای بای حسوده تنگ نظره جیره خوار